Plassering av skilt
Moderator: Styremedlemmer
Plassering av skilt
Er dette lov i Norge?

indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Vegard: Hva koster det for ett nytt slikt skilt? Kunne egentlig tenkt meg det samme, mht stripene som da hadde gått helt ned på fangeren..
Bixen: Hehe, det øverste der hadde litt morsom vinkling ja
Bixen: Hehe, det øverste der hadde litt morsom vinkling ja

Last edited by Sevenord on 12 Sep 2008, 14:43, edited 1 time in total.
'86 Porsche 944 Targa
'91 MX-5 1.6 Longnose - Solgt
'91 MX-5 1.6 Longnose - Solgt
Det var mer plasseringen jeg tenkte på ja, ikke størrelsen. Må nok bytte til "kvadratisk".Vegard wrote:Det er kun str. som er lovlig ved mitt skilt vil jeg tro.
Det er ikke så skrått som det første over her, og er godt leslig ved møte.
Men tror nok jeg faller utenom helt lovlig ja.
Hvor har du kjøpt ditt feste?
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
- Status: Offline
Kjøpte av en brite. Men er enkelt å lage selv.indahla wrote:Det var mer plasseringen jeg tenkte på ja, ikke størrelsen. Må nok bytte til "kvadratisk".Vegard wrote:Det er kun str. som er lovlig ved mitt skilt vil jeg tro.
Det er ikke så skrått som det første over her, og er godt leslig ved møte.
Men tror nok jeg faller utenom helt lovlig ja.
Hvor har du kjøpt ditt feste?
På min NB er festet inni "kjeften" på fronten. Og det er svært dårlig plassering av et skilt. Det hindrer veldig mye av luften å treffe radiatoren, og dermed kjøles motoren dårligere. Når jeg kjøpte bilen fikk jeg montert skiltet over "kjeften" og har forstått at det er det som er normalt for de fleste NB. Synes igrunn generelt at skiltet bør stå sentrert og ikke på en av sidene. Ser litt rart ut når bilen ikke er symmetrisk i front.
Bil #1: Seat Leon4 20VT
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)
-
- Status: Offline
får aldri no pes for skiltet lavt der nede normalt sett.. men for all del ikke ha det inni luftehullet. alle andre løsninger er bra.. selv synes jeg de som borrer hull og skrur skiltet midt på nesa over luftehullet skulle hatt juling.. styggeste plasseringa som finnes.. på siden med kvadratisk, og helt lavt, er greie plasseringer
Har dette selv og er helt enig. Derfor ser jeg på ulike løsninger for å flytte det.HF-mx5T wrote:selv synes jeg de som borrer hull og skrur skiltet midt på nesa over luftehullet skulle hatt juling.. styggeste plasseringa som finnes..
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv