Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er med jeg altså. Men blir ikke hverdagstreff en utfordring med tanke på lys?
Forutsetter at folk jobber til utpå ettermiddagen engang. Når det er sagt flekser jeg gjerne ett par timer for å kjøre bil.
Sjefen går jo tidlig for å spille golf.... (sikkert... )
'92 NA 1,6 BRG "Schnell" FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
Har fått montert 3" eksos men etter jeg parkerte pent utenfor huset på lørdag har jeg aldri fått start igjen så det må være noe "feil som ikke er riktg" en plass...
Skal få fraktet bilen til garasjen i dag så håper å være på plass om det skjer noe til helga.
Er med jeg også, med noen minimale forbehold. Lørdag eller søndag - ellers blir det mørkt før vi kommer oss opp dit. Jo tidligere en dato blir spikra jo bedre.
Har fortsatt samme stive Toyo-dekka, så dette blir auto-drifting!
Er med uansett om det blir den ene eller andre datoen jeg
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
18. oktober er ca 14 dager før jeg har brukt å sette inn bilen de to siste vinterene. Og da har jeg akkurat rukket det før de starta med salting av veiene. Første året rygget jeg inn i garasjen idet de første snøfillene kom.
18 passer for meg^^..nesten rett etter lønnig^^...må nesten se hva denna kjerra mi er god for spørs jo og hvor mye jeg tør å gi på og da ...ikke kjørt sånn før så....
99 1,8L mx-5 NB blå jubileum nr6262\7500
[x]85 mod mercedes benz 190
[x]86 mod honda accord 2.0L aut.