Noen som har info om trackday.no kjøring på rudskogen
Moderator: Styremedlemmer
- AJF
- 6500 RPM
- Posts: 922
- Joined: 23 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 282
- Location: Oslo
- Status: Offline
Noen som har info om trackday.no kjøring på rudskogen
Ser av flere terminlister på nett at trackday.no skal ha kjøring på Rudskogen 28.09.
På trackday.no sin hjemmeside finner jeg ikke noe info om dette, ei heller har jeg fått respons på mail jeg har sendt de. Noen her inne som kjenner til trackday.no eller sitter på mer info om pris, påmelding osv osv.
På trackday.no sin hjemmeside finner jeg ikke noe info om dette, ei heller har jeg fått respons på mail jeg har sendt de. Noen her inne som kjenner til trackday.no eller sitter på mer info om pris, påmelding osv osv.
- AJF
- 6500 RPM
- Posts: 922
- Joined: 23 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 282
- Location: Oslo
- Status: Offline
Hadde egentlig tenkt meg på KARN kjøringa i morgen jeg også, men etter å ha sett programmet, hvor det bare er satt av 2t og 15min for firkjøring om jeg forstår italiensk riktig (før eventuelle forsinkeleser), fant jeg ut at jeg heller bruker søndagen min på noe annet.
http://www.klubbalfaromeo.no/index.php? ... a7de550f1e
Håper derfor virkelig det blir noe av trackday arrangementet neste uke, er sugen på noen flere runder på rudskogen før vintern. Si i fra om du kommer over noe info om det arildh!
http://www.klubbalfaromeo.no/index.php? ... a7de550f1e
Håper derfor virkelig det blir noe av trackday arrangementet neste uke, er sugen på noen flere runder på rudskogen før vintern. Si i fra om du kommer over noe info om det arildh!
- AJF
- 6500 RPM
- Posts: 922
- Joined: 23 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 282
- Location: Oslo
- Status: Offline
Fett! Da blir det Rudskogen på meg neste søndag, så da er det bare og krysse fingrene for at været blir like bra da, som det er i dagKjakan wrote:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91418

hehe. Så du ikke at jeg lå og pressa bak en 996 GT3Rs i første heat ? Sjåføren fortjente ikke den bilen.
Det ble 1.08,1 som best. Alt for mye biler til å sette noen pers. Etter jeg dro var det to biler som krasjet.
Jeg har fortsatt en ulyd fra forstillingen. Nå er det så ille at jeg må gjøre noe smart.
Det ble 1.08,1 som best. Alt for mye biler til å sette noen pers. Etter jeg dro var det to biler som krasjet.
Jeg har fortsatt en ulyd fra forstillingen. Nå er det så ille at jeg må gjøre noe smart.
Såpass ja...Var morsomt å se at en tilsynelatende halvsvak bil tar diverse superbiler utpå der. Og var noen usikre sjåfører der, ihvertfall blant sladdegutta var det endel folk uten peil. Og skjønner at trafikken hindret gode tider, til tider var det stappfullt utpå der. Fikk ikke med meg krasjen faktisk, dro ti på seks...
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
Jeg satt på med en kollega sin 996 en tur og vi havnet bak noe vi trodde var en kø. I stedet for å prøve å kjøreforbi 10 biler i klynge roet vi ned for å få litt pusterom.
Det viste seg imidlertid at det var like mye trafikk bak som forran så det ble å kjøre i rushtrafikk i 11 runder. Jeg tipper det var 30 biler + på banen.
996 og sikkert andre nyere Porsche har utrolig gode bremser. Der jeg logrer og rister meg inn på innbremsingene kan man i en 996 bare udramatisk seile inn med minimum av drama. Gode biler.
Det viste seg imidlertid at det var like mye trafikk bak som forran så det ble å kjøre i rushtrafikk i 11 runder. Jeg tipper det var 30 biler + på banen.
996 og sikkert andre nyere Porsche har utrolig gode bremser. Der jeg logrer og rister meg inn på innbremsingene kan man i en 996 bare udramatisk seile inn med minimum av drama. Gode biler.
- AJF
- 6500 RPM
- Posts: 922
- Joined: 23 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 282
- Location: Oslo
- Status: Offline
Moro dag på Rudskogen i går ja, men i overkant mye biler som skulle kjøre, oppmot 150biler kanskje? Jeg ble skrevet inn i mantallet som bil nummer 118 og var mange biler som kom etter meg.
Arrangøren gjorde sitt til litt fortgang i køen ved å slippe veldig mange biler utpå samtidig. Så som nevnt var det ikke dagen for å sette rundetide pga mye traffik og en god del episoder som førte til gulflagg rundt på banen. Så målet mitt om å komme ned på 1.10 runder for sesongen ble ikke oppnådd. Beste tid i går ble 1.11.8, 6 tideler bak årsbeste:( Er nok NSK treffen som er tingen når man virkelig vil kjøre fort, bare 10-15 biler utpå samtidig og det er somregel endel der som også kjører veldig bra spor som man kan henge litt på for å lære enda bedre sporvalg.
Jeg kjørte vel 5pass (ca 60 runder) og jeg jeg hadde vel ikke en eneste runde hvor jeg kunne kjøre uhemmet uten å ligge å stange i ræva på en annen bil, kjøre forbi eller møtte på gulflagg
Kollisjonen som er nevnt her inntraff vel ca 1715 tenker jeg var en BMW E36 og en Lotus Exige som brakte sammen ved inngangen til S kombinasjonen. Etter skadene å dømme (obeservert kun i fart i det jeg kjørte forbi de to skaden så det ut som BMWen hadde kjørt inn i passasjerdøra på Lotus´en). Var heldigvis ingen personskader tror jeg. Etter ulykken ble Lotusen stående dels på siden av banen ved ulykkestedet mens BMWen stod i banen ved flaggposten i S kombinasjonen, og slik var det til jeg gav meg klokken 1745, håpløs avgjørelse av arrangøren da det da var permanent gulflagg igjennom denne delen av banen siste timen. De burde heller ha flagget av og fått tauet bilen bort og så kjørt som normalt.
Arrangøren gjorde sitt til litt fortgang i køen ved å slippe veldig mange biler utpå samtidig. Så som nevnt var det ikke dagen for å sette rundetide pga mye traffik og en god del episoder som førte til gulflagg rundt på banen. Så målet mitt om å komme ned på 1.10 runder for sesongen ble ikke oppnådd. Beste tid i går ble 1.11.8, 6 tideler bak årsbeste:( Er nok NSK treffen som er tingen når man virkelig vil kjøre fort, bare 10-15 biler utpå samtidig og det er somregel endel der som også kjører veldig bra spor som man kan henge litt på for å lære enda bedre sporvalg.
Jeg kjørte vel 5pass (ca 60 runder) og jeg jeg hadde vel ikke en eneste runde hvor jeg kunne kjøre uhemmet uten å ligge å stange i ræva på en annen bil, kjøre forbi eller møtte på gulflagg

Kollisjonen som er nevnt her inntraff vel ca 1715 tenker jeg var en BMW E36 og en Lotus Exige som brakte sammen ved inngangen til S kombinasjonen. Etter skadene å dømme (obeservert kun i fart i det jeg kjørte forbi de to skaden så det ut som BMWen hadde kjørt inn i passasjerdøra på Lotus´en). Var heldigvis ingen personskader tror jeg. Etter ulykken ble Lotusen stående dels på siden av banen ved ulykkestedet mens BMWen stod i banen ved flaggposten i S kombinasjonen, og slik var det til jeg gav meg klokken 1745, håpløs avgjørelse av arrangøren da det da var permanent gulflagg igjennom denne delen av banen siste timen. De burde heller ha flagget av og fått tauet bilen bort og så kjørt som normalt.