Har lånt MC av en kamerat i helga (gammel BMW bokser 1000 ccm).
Henta den i 11-tida. Skulle egentlig bare kjøre hjem.
Svingte inn på E6 sørover for en liten prøvetur.
Passerte Oppdal, over Dovre, inn mot Folldal og til Østerdalen/Alvdal.
Tilbake til Trondheim. "j**** småkaldt" men fy f#%& så "læne".
43 mil i temp. mellom 2 og 10 grader er ikke varmt, selv med godt kjøreutstyr.
Steinar
PS: Må ned i kjelleren over helga og mekke sammen min gamle BMW.
Dette ga medsmak.
MX5 er morsomt, men........
Moderator: Styremedlemmer
- Fatboy
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 764
- Status: Offline
For noen av oss er i alle fall mx-5'en en erstatning for mc.
Jeg hadde begge deler i et par år, men ble mer og mer lei av å måtte pakke meg inn bare for å kjøre en tur med potte på huet.
Var vel ikke helt bra for lappen å ha mc heller...
Hadde det vært lov å kjøre uten hjelm (når man føler for det og anser det som noenlunde trygt) hadde jeg vært dum nok til å gjøre det. Og helt sikkert trivdes mye bedre, frem til man går på trynet.
Så man kan vel si at MX-5'en er min erstatning for mc. Og det passer meg ganske så bra det.
Det viktigste er å ha noe man trives med, og da må jo det ultimate svaret være: Ja takk, begge deler.
Jeg hadde begge deler i et par år, men ble mer og mer lei av å måtte pakke meg inn bare for å kjøre en tur med potte på huet.
Var vel ikke helt bra for lappen å ha mc heller...
Hadde det vært lov å kjøre uten hjelm (når man føler for det og anser det som noenlunde trygt) hadde jeg vært dum nok til å gjøre det. Og helt sikkert trivdes mye bedre, frem til man går på trynet.
Så man kan vel si at MX-5'en er min erstatning for mc. Og det passer meg ganske så bra det.
Det viktigste er å ha noe man trives med, og da må jo det ultimate svaret være: Ja takk, begge deler.
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
en pre'80 mod Kawa Z eller tripple..? ja takk!
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- Pelle
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 300
Når sant skal sies, så er det vel så gøy å kjøre motorsykkel, men akk så farlig.
Nå for tiden tilfredsstilles denne lysten med en ikke så farlig Triumph TRW 500 1952 modell (Ret. Pakistani Army), innkjøpt i Rawalpindi i 1985.
Går ikke så fort, men gøy nok.

Nå for tiden tilfredsstilles denne lysten med en ikke så farlig Triumph TRW 500 1952 modell (Ret. Pakistani Army), innkjøpt i Rawalpindi i 1985.
Går ikke så fort, men gøy nok.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
x-1991 classic red