Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tror det er greiest å sende de en mail å spørre. Men BILLIG er det nok ikke. Koster ca 2000dollar for et kit forran til div andre biler. Blir noen kroner med frakt og moms...
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
kan jeg få lov til å komme med et innspill her? hvordan vil bremsebalansen bli påvirket av et sett kjempebremser foran, uten upgrades bak også.. de kittene du ser på.. du bør forsikre deg om at samlet areal på stemplene ikke øker veeeldig mye foran da dette kan gi deg unødvendig lang vandring på pedal og redusert bremsefølelse..
er et sted mellom rice og regelrett farlig å bare shoppe bremsedeler basert på str. er det noe funksjon bør komme før form på.. så er det bremser..
Fikk montert de bremsene caLitri linka til, i fjor. I sommer jeg fikk kjørt noen runder på Nürburgring, og de gjorde jobben bra der. Man merker ikke store forskjellen til vanlig, men på bane er det bare å tråkke til og man henger i stroppen.
Eneste "rare" er at de suger lut når det regner mye, eller er snø-slaps..
Da må jeg legge foten forsiktig på bremsen for å "tørke av" skiver/klosser et lite sekund før det biter. Ikke bra
Har fått nye klosser som skal monteres før vinter`n for å se om det hjelper.
I tillegg er det jo litt bling med slissa skiver, hvis man er opptatt av sånt.
har man "sport" bremser eller andre vettuge bremser orginalt på mx5 er det reelet behovet for oppgradering ikke tilstede i samme grad som på tidlige 1.6 na osv.. som absolutt har for dårlige bremser til litt hard bruk..
blir i stor grad kun jåleri..