neppe... Jeg skjønte det iallefall ikke...RotaryPower wrote:Bedre forklart.

Moderator: Styremedlemmer
Hvordan ser de dette da, de eg har snakket med sier de ikke har noe med dette å gjøre, pga de har for liten tid til å sjekke opp i dette på en eu kontroll. så lenge resten er ok, så tar de ikke seg tid til å lete etter uoriginale deler, men er da alltid en fordel å prøve å gjøre den original da, man kan møte en idiot så skal vera så fornuftig, derfor eg anbefaller supercharger til de så skal ha enkel trim, så faktisk fungere, eg har gått hele linja med trim uten noen externe deler, meget dyrt, og lite effektøkning.. planen min er 185hk uten turbo og supercharger, men det er nok langt frem, må nok ha nye kammer og full porting da, og irtb..RotaryPower wrote:Heter 'PKK" nå da..
PKK har forsåvidt mye med dette å gjøre, Oppistov.
Er ikke motor original, nada godkjent PKK.
Henvisning trafikkstasjon. En annen løsning er bare å ikke ta PKK.
TurboLag wrote:kommer mye an på om man bygger/overhaler selv, eller om man MÅ ha en som går prikkfritt
Jepp eg har basert mine motorer paa 323, kjoper bare de delene eg trenger paa ebay//TurboLag wrote:du kan også lete etter 1.8-litere fra 323 og enkelte utgaver av Ford Escort
Er samme motoren, bortsett fra litt smådill som f.eks fordeler istedet for CAS. Passer nedi med litt mx-5-deler (bunnpanne, innsug, eksos og motorfester).