"Ring-hytta-varm"
Moderator: Styremedlemmer
"Ring-hytta-varm"
Er det noen her som har kjennskap til dette konseptet og kanskje førstehånds erfaringer med ulike løsninger?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- siemens
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 623
- Status: Offline
jeg brukte netcom, eneste som kunne gi meg dekning på fjellet, hadde bare 1 enhet, tror jeg ga ca 4000kr for denne den gang(vi fikk en pakke pris for vi var flere som skulle ha), kostet ca 150kr mnd bare for abonomanget, dette er 4 år siden jeg prøvde ring hytta varm, så det har vel kansje skjed en del forandringer på opplegget 

Svelvikramp
92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
- Steinar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 560
- Status: Offline
Sikom.
http://www.sikom.no/products/plone/webshop/produkter
Har ikke dette selv, men har to kamerater som bruker produkter fra dette firmaet.
En har "billigløsningen", dvs. et "koblingsur" som han har plugget inn i en kontakt. Fungerer utmerket ifølge ham selv. Han har en 1500 W ovn som han "ringer opp" en 8-10 timer før han ankommer hytta, og som gir en brukbar "lunk" før familien ankommer hytta (hytte på Røros).
Den andre har "full pakke". Styrer utelys, varme osv, osv. Montert inne i sikringsskapet. (Hytte på Oppdal)
Har selv den "veldige" billige løsningen: Ukesur som styrer en 1500 W termostatstyrt ovn som slår seg på hver fredag kl 12.00 og av kl 21.00 dersom jeg ikke bruker hytta. Brukes på høsten og om våren.
Bruker ikke hytta midt på vinteren.
Steinar
http://www.sikom.no/products/plone/webshop/produkter
Har ikke dette selv, men har to kamerater som bruker produkter fra dette firmaet.
En har "billigløsningen", dvs. et "koblingsur" som han har plugget inn i en kontakt. Fungerer utmerket ifølge ham selv. Han har en 1500 W ovn som han "ringer opp" en 8-10 timer før han ankommer hytta, og som gir en brukbar "lunk" før familien ankommer hytta (hytte på Røros).
Den andre har "full pakke". Styrer utelys, varme osv, osv. Montert inne i sikringsskapet. (Hytte på Oppdal)
Har selv den "veldige" billige løsningen: Ukesur som styrer en 1500 W termostatstyrt ovn som slår seg på hver fredag kl 12.00 og av kl 21.00 dersom jeg ikke bruker hytta. Brukes på høsten og om våren.
Bruker ikke hytta midt på vinteren.
Steinar
2008 PRHT (Svarte F.)
X-Sambagull -99 1.8
X-Sambagull -99 1.8