Nøkkelemner
Moderator: Styremedlemmer
Nøkkelemner
Heisan,
jeg har kjøpt en NB fra statene, men fikk bare med en nøkkel. Nøkkelservicei Grefsebveien hei i Oslo gjorde en reell innsats for å finne et emne, som passer i låsen, men måtte noe slukøret innrømme, at de ikke fikk det til.
Vet noen om et enkelt sted å bestille nøkkelemner fra? Har Mazda slike, eller må jeg henvende meg til en utenlandsk webshop?
Det er litt skummet og bare ha en nøkkel til en bil, man kan smekke låsen igjen i - for ikke og snakke om bagasjerommet, som NAF vel vanskelig kan dirke.
jeg har kjøpt en NB fra statene, men fikk bare med en nøkkel. Nøkkelservicei Grefsebveien hei i Oslo gjorde en reell innsats for å finne et emne, som passer i låsen, men måtte noe slukøret innrømme, at de ikke fikk det til.
Vet noen om et enkelt sted å bestille nøkkelemner fra? Har Mazda slike, eller må jeg henvende meg til en utenlandsk webshop?
Det er litt skummet og bare ha en nøkkel til en bil, man kan smekke låsen igjen i - for ikke og snakke om bagasjerommet, som NAF vel vanskelig kan dirke.
Medlem 740
1999 1.8L sort Miata med automatkasse, skinnseter, touring, AC
Re: Nøkkelemner
Mazda forhandler får tak i på bestillingbahner wrote:Heisan,

Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
Det er en nøkkelsjappe på Majorstua som har dette. Jeg ble sendt dit av Ullern Bil på Alna. Du kjøper nøkkel på Majorstua og de filer rett til deg. Så leverer du til Ullern Bil som koder den rett. Jeg har fått dette gjort dette selv da min bil ble levert med en uoriginal nøkkel som ikke ville starte bilen.
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Autohuset
Autohuset i Gladengveien på Hasle bestiller og sliper for meg. Chricobil måtte gi opp.
Medlem 740
Elektronisk startsperre på NB. Nøkkelen må være kodet...Kjakan wrote:Skal man bare ha en vanlig reservenøkkel kan man jo bare stikke på en nøkkelsjappe som ofte er på diverse kjøpesentre, de filer opp nye nøkler til deg - tar 5min. Vet det er en slik butikk på Brynsenteret blant annet.
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Glad jeg har NA...Så elektronikken er i selve nøkkelen altså? Burde vært som i BMWen min, der har jeg en separat boks i tillegg til nøkkelen, sånn at nøkkelen i utgangspunktet er helt simpel. Dog tar det 4 sekunder lengre å starte opp, da jeg må trykke boksen mot en sensor i dashen.indahla wrote:
Elektronisk startsperre på NB. Nøkkelen må være kodet...
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack