Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nope-mx5 wrote:Nå er vel forsåvidt dette dratt igang av DrHolm etter ønske fra en del av oss andre her (meg innregnet), og ikke klubben.
Og jeg må si jeg heller bruker 150,- på å kjøre, da jeg føler jeg har mer igjen for det
Nå sporer jeg av, men klarer ikke å la være (skylder på det å måtte lese dårlige argumenter).
Kidza i dag altså! Skal ha noe igjen for alt. Hva med det å bidra til fellesskapet? Kollektivt ansvar?
Siden du kjører en 2001 NBFL så er du neppe trygda heller, så at 150 spenn per år er et for stort økonomisk utlegg kjøper jeg ikke helt.
Men det er jo frivillig, selv om det kanskje ikke ser sånn ut iflg mitt innlegg. Dette blir sikkert sletta, men det var godt å få ut i hvert fall.
nope-mx5 wrote:Nå er vel forsåvidt dette dratt igang av DrHolm etter ønske fra en del av oss andre her (meg innregnet), og ikke klubben.
Og jeg må si jeg heller bruker 150,- på å kjøre, da jeg føler jeg har mer igjen for det
Nå sporer jeg av, men klarer ikke å la være (skylder på det å måtte lese dårlige argumenter).
Kidza i dag altså! Skal ha noe igjen for alt. Hva med det å bidra til fellesskapet? Kollektivt ansvar?
Siden du kjører en 2001 NBFL så er du neppe trygda heller, så at 150 spenn per år er et for stort økonomisk utlegg kjøper jeg ikke helt.
Men det er jo frivillig, selv om det kanskje ikke ser sånn ut iflg mitt innlegg. Dette blir sikkert sletta, men det var godt å få ut i hvert fall.
Det er ikke pengene det står på nei.
Men et valg jeg gjør.
Jeg hadde vært veldig positiv til å lage en Mx-5 racing club Norway, for de av oss som er veldig interessert i banekjøring etc.
Der hadde jeg betalt medlemskontigent også, da det er mer klubb i min interesse.
Har kjørt forbi plassen et par ganger, men husker ikke veien, så henger meg på der jeg. Shell ved skedsmo, er det ved McD og shariff? Husker ikke alle navna utover e6 der jeg :O
Vegard wrote:Har kjørt forbi plassen et par ganger, men husker ikke veien, så henger meg på der jeg. Shell ved skedsmo, er det ved McD og shariff? Husker ikke alle navna utover e6 der jeg :O
Mussa, skal vi slå følge innover til Shell?
Jepp, gjerne det!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack