Står oppe på Ensjø. Står på lecablokker, uten hjul og med rustne bremseskiver.
trist

Moderator: Styremedlemmer
Den har jeg også sett flere ganger (foreldrene mine bor på Siggerud). Tenkte seff ikke noe på det første gang, men den er bare blitt stående ja...uggla wrote:Utrolig trist faktisk.
Det står en "forlatt" rød miata ved gatekjøkkenet på Siggerud også.
Med rift i cab'en og sølvfarga gaffa og ett slitt biltrekk. Har stått pal i hele år.
Synd det skulle ende slik. Bilene ser da forsåvidt kurante ut bortsett fra litt småplukk.
Nedstøva i låver er da bare bra, da holder de seg, mens ute i vær i vind så forfalle de fort når de ikke er i bruk, skulle gjerne hatt en låve eg, så hadde eg kjøpt mer,,biXen wrote:Tipper det står ganske mye kvess i nedstøva låver.
Joda, sånn sett. Men folk får ikke tid til dem før om 30 årStianOppistov wrote:Nedstøva i låver er da bare bra, da holder de seg, mens ute i vær i vind så forfalle de fort når de ikke er i bruk, skulle gjerne hatt en låve eg, så hadde eg kjøpt mer,,biXen wrote:Tipper det står ganske mye kvess i nedstøva låver.
Men tenk hvor tøft å komme over en miata 90-93 modell om 30år da,biXen wrote:Joda, sånn sett. Men folk får ikke tid til dem før om 30 årStianOppistov wrote:Nedstøva i låver er da bare bra, da holder de seg, mens ute i vær i vind så forfalle de fort når de ikke er i bruk, skulle gjerne hatt en låve eg, så hadde eg kjøpt mer,,biXen wrote:Tipper det står ganske mye kvess i nedstøva låver.
Hvordan vet du dette når du hverken har regnr. eller rammenr?TurboLag wrote:feildette er en som ikke har sniffet på noen regler i det hele tatt.
den er ikke tollet, momset, eller noentingden finnes i følge tollvesenet ikke i norge.