Sitter og vurderer dette settet
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/6PCS-SMO ... ingPayment
eventuelt dette
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/6PCS-CLE ... QQtcZphoto
Virker som om dette er meget rimelig. Hva tror dere?
Vurderer kjøp av dette lyktesettet.
Moderator: Styremedlemmer
- Tore Martinsen
- 0 RPM
- Medlemsnummer: 770
- Status: Offline
Hmm, vet ikke om 1300,- er billig for de lyktene jeg,
Er kanskje det?
Frakt alene var på $65, og verdien er over 200,- så da beregnes moms av vareverdi + frakt. og i tillegg kommer 99,- i fortollingsgebyr.
(Er faktisk mulig at denne vil havne på over 1000,- verdigrensa, og kan da ikke tas på forenklet tollbehandling... da kommer det noen hundrelapper ekstra i tollgebyr. Gått på den smellen selv.)
Dollaren er nå over 7, så ting blir brått ikke så billig fra Usa lenger, spesielt ikke siden fraktprisene fortsatt er veldig høye.
Forøvrig synes jeg de som var smoked var vesentlig tøffere en de helt gjennomsiktige
-n
Er kanskje det?
Frakt alene var på $65, og verdien er over 200,- så da beregnes moms av vareverdi + frakt. og i tillegg kommer 99,- i fortollingsgebyr.
(Er faktisk mulig at denne vil havne på over 1000,- verdigrensa, og kan da ikke tas på forenklet tollbehandling... da kommer det noen hundrelapper ekstra i tollgebyr. Gått på den smellen selv.)
Dollaren er nå over 7, så ting blir brått ikke så billig fra Usa lenger, spesielt ikke siden fraktprisene fortsatt er veldig høye.
Forøvrig synes jeg de som var smoked var vesentlig tøffere en de helt gjennomsiktige

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- Miatapowers
- 7200 RPM
Jetcarrier har vel forenklet toll, og regner med at den pakka ikke er så stor, så det blir nok den billigste hos jetcarrier,, synest 65 dollar i frakt var litt drøyt for noen smålys, men er noen så sender med de fordyrende selskapene,nope-mx5 wrote:Hmm, vet ikke om 1300,- er billig for de lyktene jeg,
Er kanskje det?
-n
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
StianOppistov wrote:Jetcarrier har vel forenklet toll, og regner med at den pakka ikke er så stor, så det blir nok den billigste hos jetcarrier,, synest 65 dollar i frakt var litt drøyt for noen smålys, men er noen så sender med de fordyrende selskapene,nope-mx5 wrote:Hmm, vet ikke om 1300,- er billig for de lyktene jeg,
Er kanskje det?
-n
Frakt har blitt utrolig dyrt siste 6-8 månedene.
Fikk pris på frakt av en radiator fra Usa nå, $145 bare for frakta.
Fikk over harddog veltebøyle i sommer, med jetcarrier båtfrakt, og det kom på over 2000,- i frakt og moms alene.
Frakt er noe herk...

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- tness
- 6500 RPM
Pluss at dollaren nå er på 7 kroner, og ikke 5 kroner som den var i sommer.
Det merkes.
Det merkes.
X - Mx-5 mica green 1.6 1999 mod 2003 - 2004
X Mazda Mx-5 10th anh 7426 2006 - 2013
Mx-5 1.6 1998 sølv 2021
---
Min Flickr
TheLife
X Mazda Mx-5 10th anh 7426 2006 - 2013
Mx-5 1.6 1998 sølv 2021
---
Min Flickr