Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor jeg kan få kjøpt "leksus" baklykter med klart glass? Uten at det blir veldig dyrt? Gjerne brukte... Jeg er ganske ny her... Har akkurat kjøpt meg en mx-5. Har også kjøpt fult stylingsett som jeg skal lage til. Skal legge ut bilder når den er ferdig.
Har noen tips til andre ting som kan gjøres med bilen? Nye hovedlykter? Kunna også trengt noen interiørdeler om noen vet om noen som har en delebil eller noe jeg kan få kjøpt av!
Takk for flere svar... Men jeg har ikke fått noe svar på noe billigere... Jeg har sett norske side med leksusbaklykter til ca 2000-2500kr... Da er det kanskje lettest å kjøpe i norge? Om ikke noen vet om noe billigere!
Er det ikke noen som kjenner til en delebil? Jeg trenger noen interiørdeler!!!! 8O
Hva slags styling er det du har kjøpt deg... Og interiør er det ikkje så mange norske huggere så har men andreas fast i danmark har sikkert..Fant ikkje igjen sida hans men den skal ligge her på forumet ett sted, han hadde vist mange mx5 da eg pratet med han...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Hmm.. Jeg er ikke helt sikker på hva stylingkitet heter 8O . Jeg kjøpte det av en som hadde krasjet bilen sin før han fikk montert det.... hehe... synd for han... .
Jeg skal få lagt ut bilder når den er ferdig... Den skal helrenoveres utvendig...
Er det noen andre som vet hva linken til han "Andreas Fast" er? Trenger lokk til askebeger, høytalerdeksel i førerdør + noe småtteri...
Trykk på det engelske flagget på siden. Så skifter du språk..
hva koster de hos garvigs auto spar ??
Hør med jacobs auto supply, tror han nevnte at han kunne skaffe lykter til en ok pris..
frode_h wrote:Jeg skjønner ikke noe sælirg tysk jeg... hehe
men takk for linken.. *sjekke ut*
Fant lykter hos Garvigs Auto Spar... litt dyre.. men må til...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive