Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg er 18 åring som er temmelig fersk når det gjelder biler generelt, men interessen og kunnskapene har tatt seg litt oppover i det siste...
Men saken er at jeg planlegger å kjøpe meg en bil i den nærmeste fremtid, og jeg har jo selvsagt forelsket meg i MX-5'en...
Så derfor lurte på om dere hadde noen generelle tips når det gjelder kjøp av ny bil; hva man skal lete etter, styre unna, osv...
er igrunn ikke noen spesielle ting som du må styre unda... er litt snakk om det med veivaksel porblemet... men det er ikke ett reelt problem det er kun for årsaket av dårlig arbeid av mekanikerne... ellers så kan 1,6 fr a1994 og nyere vær ganske vanskelig å få trimming til da disse bilene kun eksisterer på det europeiske marked
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Faktisk så kommer jo mx-5 utrolig godt ut i test, det eneste var vel bremsekalipterene bak som det var noe med, Nei eg er kjempefornøyd, skal kjøpe mx-5 neste gang eg kjøper bil også, men då en nyere...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
er ikke så mye feil å finne.. tar du en NAF test så er du rimelig sikker på hva du kjøper.. bare pass på hvordan ting ser ut(lakk, interiør osv).. også kan det lønne seg å bruke god tid på å finne din bil!
lykke til!
Mx5 -91 HT 15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
Jeg har akkurat kjøpt meg mx-5, og må si meg utrolig fornøyd så langt. Veldig artig å kjøre, og stort sett alle snur seg etter bilen.. men det er muligens fordi det ikke er så mange mx5'er i Bodø da.
Hvis bilen ser ut som bilen på bildene i dette innlegget, så styr unna.. "http://www.mx5-miata.no/modules.php?
name=Forums&file=viewtopic&t=1219&start=15"
Ellers tror jeg ikke du har så mye å bekymre deg for. Ta en titt inni motoren, hvis alt ser bra ut så er sannsynligvis motoren i god stand, hvis du i tillegg prøvekjører bilen og motoren går godt så er det vel ikke så mye som kan gå galt..
Hvis du lurer på mer, ta en titt på disse to bruktbiltestene om MX-5, første linken er fra 1999, andre fra 2002. Er du ikke overbevist etter å ha lest disse så vet ikke jeg..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Det er då ikkje så lett å se inni motoren uten å skru den opp tror ikkje bilselger vil at du skal begynne med dette då..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Hehe, mente vel egentlig at det er nok å åpne panseret og titte på motoren, ikke innsiden, den får vel være i fred..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.