Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Men det blir jo til at du plager andre billister. Det er feil type glass og mønster i original-lampene som sprer lyset og ikke noe aktiv justering av høyde, så du vil blinke i mitt speil hveeeeer gang du treffer ei dump..
Bare mine 2 cents..
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Den er jeg med på. Langlysa er jo ikke noe man skal bruke når det kommer møtende trafikk uansett. Kan jo likestilles med å ha to svære Hella-bøtter i grillen. Det er kanskje ikke krav til automatisk nivåregulering på Xenon-langlys heller?
eneste ulempen med å ha xenon fjernlys er jo at det tar litt tid å tenne en xenon lampe.. så du får ikke blinka på noen og får ikke bytta over like raskt som halogen.. men det er jo en bagatell egentlig.
SweetMX5 wrote:eneste ulempen med å ha xenon fjernlys er jo at det tar litt tid å tenne en xenon lampe.. så du får ikke blinka på noen og får ikke bytta over like raskt som halogen.. men det er jo en bagatell egentlig.
Ja vel... Så ingen biler med Bi-xenon montert fra fabrikk klarer å "blinke" med lysene raskt nok...?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Den er jeg med på. Langlysa er jo ikke noe man skal bruke når det kommer møtende trafikk uansett. Kan jo likestilles med å ha to svære Hella-bøtter i grillen. Det er kanskje ikke krav til automatisk nivåregulering på Xenon-langlys heller?
Gjerne legg ut litt info om Xenon-oppsettet ditt.
Ligger noen bilder på prosjekttråden om jeg ikke husker feil..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
indahla wrote:
Ja vel... Så ingen biler med Bi-xenon montert fra fabrikk klarer å "blinke" med lysene raskt nok...?
Bi-xenon har nær og fjernlys i samme pære, den er allerede tent.[/quote
Mange som har Bi-Xenon har faktisk også H4-pærer på langlys. Naboen hadde det på sin bil. Han fikk beskjed om at Bi-Xenon lå i samme pære, og at det var lyskjeglen som endret seg ved bruk av langlys. H4-pæren var i hovedsak langlysene
På de sette vi selger er det 1 "tråd" som lyser konstant og et deksel som vrir seg på selve pæra. Prøvde å filme dette men var nok for sterkt lys til det!
Skal jeg montere på min å komme med "worklogg"?
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
Ser du kjører RX8. Monterte xenon på en RX8 igår. grøftelys - langlys og nærlys. Og LED i parklysa selvfølgelig
biXen wrote:Det er en reflektor som blender mindre ved fjernlys ja.
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red