Sølvfarget NB motorveien fra Lillestrøm
Moderator: Styremedlemmer
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Sølvfarget NB motorveien fra Lillestrøm
Lå i min überblå Camry rett før åtte i dag tidlig. Kjørte av ved Elkjip tror jeg. Jente som kjørte. Noen her?
- HegeCecilie
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 745
Hehe eneste blondina som får kjøre bilen min er DrHolm.
Frøkna her er jo spotta før i lørenskog, jeg som "fikk skylda" da også hehe, men hun kjører NB, ikke fæisliften.

Frøkna her er jo spotta før i lørenskog, jeg som "fikk skylda" da også hehe, men hun kjører NB, ikke fæisliften.

| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
øyh.. mine omtalte lokker ble solgt til en parykkmaker, noen år tilbake.caLitri wrote:Ja helt voldsomt. mange som ville drept for lokker som Martin haringlar wrote:Ja det er litt lett å sammenligne da, DrHolm har jo så lange og fine lokker
det som er igjen av lokker her egner seg ikke på et åpent forum...
(bilder kan mottas på PM, mot en symbolsk sum)
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Har sett deg med skikkelige surfelokker jeg hihiDrHolm wrote:øyh.. mine omtalte lokker ble solgt til en parykkmaker, noen år tilbake.caLitri wrote:Ja helt voldsomt. mange som ville drept for lokker som Martin haringlar wrote:Ja det er litt lett å sammenligne da, DrHolm har jo så lange og fine lokker
det som er igjen av lokker her egner seg ikke på et åpent forum...
(bilder kan mottas på PM, mot en symbolsk sum)