Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja da har jeg fått montert speilene.. endelig. Med blinklys i. Og det funker som bare det! Er vel ihvertfall 2 MX-5'er i Norge som har dette nå..
Hva synes dere om resultatet???
PS: Noen gode tips om hvordan jeg får "løftet" venstre vippelykt opp slik at den blir lik med den andre??
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Sideblinklysene er fjernet fra bilens overflate.. hullet er sveiset igjen og lakkert over. Har jo fortsatt de to fremste blinklysene, de som er fjernet er dem som skal stå mellom forhjulene og dørene.
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
For å justere lykte deksel så er det noen skruer på sida du ser de når du åpner de, skulle justere mine også, men skruene satt for godt, og lot de vera... blei fin bilen din nå..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Slurfi wrote:PS: Noen gode tips om hvordan jeg får "løftet" venstre vippelykt opp slik at den blir lik med den andre??
Du åpner panseret, tar forsiktig tak bakerst på lyktedekselet som er lavt, og forsiktig drar det opp. Det skal bare ørlitegranne til for at det blir korrekt. Dersom du ser på bildet er det også kun på midten at det er for lavt.
Bare en eller annen person støtter seg med en arm på det dekselet bøyes det litt ned, og en får den litte glippen mellom panseret og deksel. Been there done that, and fixed that....
Luftinntakan har ikke blink, bare parklys. Og det er blanke lexus lykter bak, legger ut bilde bakfra her.
PS: Hvis noen av bildene plutselig ikke funker er det fordi jeg har oversteget mine 5MB overføring pr dag, blir å funke igjen i morgen..
Slurfi wrote:Luftinntakan har ikke blink, bare parklys. Og det er blanke lexus lykter bak, legger ut bilde bakfra her.
PS: Hvis noen av bildene plutselig ikke funker er det fordi jeg har oversteget mine 5MB overføring pr dag, blir å funke igjen i morgen..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Slurfi wrote:OZ racing F1 felger.. ganske stilige egentlig. Veier ihvertfall ikke noe særlig mye.. 195/50-15 er nå ihvertfall dimensjonene.
Har nå lagt ut litt flere bilder her: http://members.cardomain.com/250479
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive