Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har veldig lyst på en 91-93 model mx5, men jeg har max 70000kr å bruke, så jeg vurderer å importere en...
Er det noen som har erfaring med import av mx5 og vet hvilket land det lønner seg kjøpe fra? Er det mulig å få tak i en pent brukt mx5 med lite kilometer på seg til under 70000 ferdig importert med alle avgiftene?
for 70 tusen kan du finne ok eksemplarer i Norge.. 80 tusen så har du ett ok ekspelar med hardtop.. ville leitet endel i norge før jeg vurderte å importere..
Mx5 -91 HT 15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
Betalte 70000 for min hvit med hardtop men med lang km, men synest bilen er ok stand, liker å forbedre ting så denne var ok for meg.. skal eg importere så blir det en nyere,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..