Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fett å høre at bilen din er tilbake i god behold Regner med at jeg da kommer til å se den i Tåsen området på morgene igjen når jeg kjører til jobb fremover
Approp rattlås, så brukte jeg det alltid på min gamle NA (hadde den i 4 år uten at noen tafset på bilen). Så etter et år uten MX ble jeg sløv, og startet tilværelsen som NB eier uten å bruke rattlås inntil jeg fikk besøk av uvedkommne i bilen i mai. Fra den dagene står alltid rattlås og alarm på når jeg forlater bilen. (Har rattlåsen NAF selger)
Bra at bilen kom til rette. Kjøpte meg akkurat en rattlås. En slik som man fester på innsiden av rattet. Virker ganske solid. Må vel ha alarm og for at ingen skal ta den. Er jo bare utrolig kjedelig at folk ikke kan la andres eiendeler være i fred. Jeg vet iallfall hva jeg hadde gjort hadde jeg tatt en på fersken i å prøve å stjele en bil. Vi snakker sterilisering, for slike folk burde ikke få lov å formere seg.