Hardtop interesse
Moderator: Styremedlemmer
- kodvaag
- 7200 RPM
- Posts: 1015
- Joined: 17 Sep 2003, 02:00
- Location: Kristiansand
- Contact:
- Status: Offline
Pga stor rift etter hardtoper (naturlig, det er vinter) så fikk jeg bare tak i en.
Den er SU classic red, har original isolasjon og varmetråder, noen små avskallinger i lakken foran (vært lagret på høykant)
Dessuten er Euro kursen mildt sagt IKKE gunstig for tiden.
Selges til førstemann som kommer å henter den med 8.000,- kontant, ellers så kan jeg ha den selv, og selge den billigere til våren.
13 km vest for Kristiansand...
Den er SU classic red, har original isolasjon og varmetråder, noen små avskallinger i lakken foran (vært lagret på høykant)
Dessuten er Euro kursen mildt sagt IKKE gunstig for tiden.
Selges til førstemann som kommer å henter den med 8.000,- kontant, ellers så kan jeg ha den selv, og selge den billigere til våren.
13 km vest for Kristiansand...
2003 Multivan TDI Syncro Westfalia
2009 Transporter 174hk TDI 4-motion
1986 Master 820
X:
1990 Miata B pack + LSD
1991 Miata B pack + LSD
1998 MX-5 gull
1998 MX-5 sort
1992 MX-5 Rød
1991 MX-5 Brg HT
1991 Miata SE BRG
1990 Miata B pack + LSD
2009 Transporter 174hk TDI 4-motion
1986 Master 820
X:
1990 Miata B pack + LSD
1991 Miata B pack + LSD
1998 MX-5 gull
1998 MX-5 sort
1992 MX-5 Rød
1991 MX-5 Brg HT
1991 Miata SE BRG
1990 Miata B pack + LSD
- kodvaag
- 7200 RPM
- Posts: 1015
- Joined: 17 Sep 2003, 02:00
- Location: Kristiansand
- Contact:
- Status: Offline
I går kveld først fikk jeg meg en skikkelig kjøretur med hardtop, ca 60 km tur.
Det blir liksom en annen bil, en "kjapp" coupe. Selv om jeg har et par ekstra stag i understellet, så merker jeg godt at bilen blir mer vridningsstabil i chassiet, og dermed mer komfortabel.
Etter å ha kjørt mye med ESP, 4-trekk, sterk dieselmotor (174hk/400nm) og gode dekk så glemmer man hvordan man kjører Miata.
Våt vei, nedslitte piggfrie dekk, ut av rundkjøring, inn med gassen, oi oi oi, der kom hekken fullstendig uventet, slippe gassen, styre i mot, der kommer kontraen, styre forsiktig i mot den også, puh, bilen rettet seg opp... inn med gassen igjen og ut i akselerasjonsfeltet til 4 felts motorvei.
Godt ingen så meg, for den slengen var så brei at jeg brukte fullt rattutslag for å rette opp.
Han som ville kjøpe hardtopen ("Gerrard") har ikke latt høre fra seg som avtalt. (Han skulle komme igår) Så da er den vel til salgs enda.
Det blir liksom en annen bil, en "kjapp" coupe. Selv om jeg har et par ekstra stag i understellet, så merker jeg godt at bilen blir mer vridningsstabil i chassiet, og dermed mer komfortabel.
Etter å ha kjørt mye med ESP, 4-trekk, sterk dieselmotor (174hk/400nm) og gode dekk så glemmer man hvordan man kjører Miata.
Våt vei, nedslitte piggfrie dekk, ut av rundkjøring, inn med gassen, oi oi oi, der kom hekken fullstendig uventet, slippe gassen, styre i mot, der kommer kontraen, styre forsiktig i mot den også, puh, bilen rettet seg opp... inn med gassen igjen og ut i akselerasjonsfeltet til 4 felts motorvei.

Godt ingen så meg, for den slengen var så brei at jeg brukte fullt rattutslag for å rette opp.
Han som ville kjøpe hardtopen ("Gerrard") har ikke latt høre fra seg som avtalt. (Han skulle komme igår) Så da er den vel til salgs enda.

2003 Multivan TDI Syncro Westfalia
2009 Transporter 174hk TDI 4-motion
1986 Master 820
X:
1990 Miata B pack + LSD
1991 Miata B pack + LSD
1998 MX-5 gull
1998 MX-5 sort
1992 MX-5 Rød
1991 MX-5 Brg HT
1991 Miata SE BRG
1990 Miata B pack + LSD
2009 Transporter 174hk TDI 4-motion
1986 Master 820
X:
1990 Miata B pack + LSD
1991 Miata B pack + LSD
1998 MX-5 gull
1998 MX-5 sort
1992 MX-5 Rød
1991 MX-5 Brg HT
1991 Miata SE BRG
1990 Miata B pack + LSD