Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei er det noen så vet hvor man kan kjøpe kvalitets deler til motor, eg trenger rådelager og stemple ringer, har billig på ebay, men er skeptisk,, dette er til en bp 83mm
what banzai said... motorteknikk ga meg et knakande tilbud på motorn jeg raste stian, med stempler og lager og alt.. men blei for dyrt for meg i utgangspunktet, men MYE MYE billigere enn Mazdamafian...
SweetMX5 wrote:what banzai said... motorteknikk ga meg et knakande tilbud på motorn jeg raste stian, med stempler og lager og alt.. men blei for dyrt for meg i utgangspunktet, men MYE MYE billigere enn Mazdamafian...
Har allerede sendt de en mail. svare de så kan det hende eg handler der, men er det som resten av elendige servise norge så blir det mazda online i usa så gidder å svare, har ikke tid å drive å snakke i tlf i flere timer,
Ring dem. Mye enklere, også blir dere enige om hva du trenger og pris med en gang. Ikke mange som har så mye peiling på motor som hun som vanligvis svarer i tlf. der. Bruk gjerne fagspråk til hun . Knall service.
Fikk svar på mailen eg gitt, 1560kr for lager og ringer pluss mva da, så det blir handlet der da, siden det faktisk begynner å haste med gamle sweet sin,.