Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som har gjort dette? Funderer på å kjøpe vanlige low profils og bygge om på en eller anne måte. Noen som sett eller hørt om dette? Har ett bilde av en fra statene som har dette. Utroli tøft synes nå jeg.
Litt usikker på hvem som selger sånne lykter.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Tenkte mest på hvor man kan skaffe angel eyes i samme størrelse som lyktene i moss settet. Tenkte bestille fra miatamania da de har salg på disse nå. Men mangler en plass å kjøpe angel eyes...
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
Tinair wrote:Nytt forsøk...
Jeg har Angel Eyes lykter på min bil. Har moddet slik at vippe-lyktene er historie, men tror lampene jeg kjøpte skulle passe bra.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Det er de lyktene jeg er ute etter. Fikk tips av en på miata.net om de.
Noen som vet om hellanor selger disse eller er det kun i statene? Får ikke svar på mail eller telefon fra de. De skulle passe bra inn på Brainstorm settet så da skal de vell passe på moss sine også...
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
glaibilenmin wrote:Det er kun selve lykte innsatsene som er hella nord... resten kommer fra midd tenn miata i usa...
Bør vell formulere meg litt bedre framover Fikk pratet med hellanor idag å Optilux 2500 selges ikke i norge grunnet e-merking. Får vell bestille fra statene jeg og da.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
Det som er merkelig er at disse lyktene faktisk er e-merket. En selger hos bilutstyr i Hønefoss tok kontakt med Hella, og de kunne ikke svare på hvorfor lyktene ikke var å få kjøpt i Norge. Men lyktene er fine, litt svak LED-ring i dagslys, men i mørket er de stilige. Lyskjeglen er fjernlys, og funker fint...
Steffen Tinholt
'09 Cooper Red, 2,0
X '03 1,8 Silver Blues m/Hardtop
X '94 BRG 1,8, 16" OZ racing, Angel Eyes lykter