Han er jo snart 40 år...uggla wrote:Dæven, Inglar. Det var billig.
Veit dem ikke åssen kjerre du har eller?

Moderator: Styremedlemmer
Dette hadde jeg aldri akseptert. Flytt forsikring asap.tness wrote:hmm, sjekka forsikkringa nå, fikk 75% 1 år fra 24 januar. Forsikringspremien var 5240.- før den 24 januar, men nå er den f*** meg gått opp til 5740.-
Jeg var overbevist at premien skulle gå ned nå som jeg bikka et hakk oppover bonusstigen, men så presterer f*** meg Sparebank 1 og øke premien.
Fikk du dem til å notere at det er en spesiell versjon?inglar wrote: Sa i fra når jeg ringte Postbanken at det er en spesialutgave med original turbo --> Vi har samme pris på den som på vanlig 1.8, var svaret jeg fikk. Kan ikke si jeg deppet så alt for mye over det![]()
Ba de ikke notere det nei. Burde kanskje ringe selskapet og be de gjøre det før sommeretn kommer og bilen slippes ned på hjulene.EspenAndré wrote:Fikk du dem til å notere at det er en spesiell versjon?inglar wrote: Sa i fra når jeg ringte Postbanken at det er en spesialutgave med original turbo --> Vi har samme pris på den som på vanlig 1.8, var svaret jeg fikk. Kan ikke si jeg deppet så alt for mye over det![]()
Siden det ikke er samme folkene som behandler en skadesak
som selger forsikringen er det rimelig nøye at sånt kommer i papiret...
Vil jeg påstå, for de ser på listen over biler under Mazda og ser at det kun finnes en versjon i den modellen, og kommer med det svaret du fikk..
I Vesta betaler jeg 6k for kasko og bilekstra, 70% bonus 4 år
På den strøkne bilen din hadde jeg aldri vært i tvil om å kjøre full kasko, selv om den er 13 år gammel....men meg om det...Hauk wrote:MAZDA MX-5 1,8 1996
Ansvar
Delkasko
Fører og passasjerulykke
Alle brukere over 25 år
Avtalt årlig kjørelengde inntil 20.000 km
Kilometerstand avlest pr 26.05.2006 : 36000
70% bonus 1. år
Årspremie 2.974
Trenger ikke kasko om man lar vera å kjøre gale, passe seg for andre at man ikke smeller i de, og ikke leke seg for mye,,Techtor wrote:På den strøkne bilen din hadde jeg aldri vært i tvil om å kjøre full kasko, selv om den er 13 år gammel....men meg om det...Hauk wrote:MAZDA MX-5 1,8 1996
Ansvar
Delkasko
Fører og passasjerulykke
Alle brukere over 25 år
Avtalt årlig kjørelengde inntil 20.000 km
Kilometerstand avlest pr 26.05.2006 : 36000
70% bonus 1. år
Årspremie 2.974
Og, bruker du bilen din hele 20.000km fra vår til høst? I så fall, kjempe braJeg har min som helårsbil og har kun 12.000km