Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vi hadde en kjapp prat om at ingen egentlig har lyst på plast skilt på burger treffet i dag.
Her har vi litt info som støtter det jeg sa at man får tidsriktige skilt dersom man spør/søker.
Eier av motorhistoriske kjøretøy produsert etter 01.04.1971 kan ikke bytte reg.nr, men kan bytte til tidsriktig og korrekt skilttype. Reflekterende skilt og skilt med ”sørgerand” kan altså nå byttes ut. Trafikkstasjonen vil bestille produksjon av nye skilt. Tillatelse til bytte av disse skiltene gis av trafikkstasjonene, og du skal ikke søke via LMK.
Har selv vurdert dette enstund. de var mye penere i 1991. men gjelder dette meg med import kjerre også.. eller blir den regnet som 2002 eller når den ble importert,.
[quote="Vegard"][quote]Eier av motorhistoriske kjøretøy produsert etter 01.04.1971 kan ikke bytte reg.nr, men kan bytte til tidsriktig og korrekt skilttype. Reflekterende skilt og skilt med â€
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Eier av motorhistoriske kjøretøy produsert etter 01.04.1971 kan ikke bytte reg.nr, men kan bytte til tidsriktig og korrekt skilttype. Reflekterende skilt og skilt med ”sørgerand” kan altså nå byttes ut. Trafikkstasjonen vil bestille produksjon av nye skilt. Tillatelse til bytte av disse skiltene gis av trafikkstasjonene, og du skal ikke søke via LMK.
Dette har jeg sjekket opp tidligere. MX-5 regnes dessverre ikke som et motorhistorisk kjøretøy. Er nok fordi det er solgt for mange av den...
[quote="Vegard"][quote="indahla"][quote="Vegard"][quote]Eier av motorhistoriske kjøretøy produsert etter 01.04.1971 kan ikke bytte reg.nr, men kan bytte til tidsriktig og korrekt skilttype. Reflekterende skilt og skilt med â€
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:De MSMene som er registrert som MSM, er motorhistoriske.
på hvilket grunnlag?
De er importert på motorhistorisk grunnlag...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive