Jeg har kjøpt meg et stylingsett til min 93mod. Jeg jobber som billakkerer, så har muligheten og noe kunnskap til å gjøre dette selv. La meg bare si det... At noe dårligere passform en det er på stylingdeler er vanskelig å finne. Her går det mye utover provosorisk fiksing, og miksing og triksing. Sideskjørtene var et helvete (beklager spansken) å få på. Måtte skjære bort minst 30% av dem i forskjellige retninger for at det i det hele tatt skulle ligne på å passe (noe omtrent ikke gjør). Forfanger passer dårlig med forskjermene og har mye ujevne kanter. Bakfangeren er den som passet best. Men heller ikke her er jeg imponert. Men la meg si det slik.
Har du tenkt å style mx-5en din(med både fagere og skjørt), så bør du tenke på at det kan bli veldig veldig kostbart. Det er mange timer som skal til før alt blir det ligner på noe. Om jeg skal bruke min bil som en mal på hva det vil koste tror jeg ikke at 40 000kr er noen upris, og da er ikke stylingen iregnet.
Men på en annen side blir det nok rått. Jeg er vel halvferdig med min bil. Fra lørdag skal jeg ha tre uker ferie, så gjøre siste innspurt når jeg kommer hjem. Da skal jeg legge ut bilder... Har ennå ikke sett en mx-5 som ligner denne... (er det det så TILTER jeg.. hehe)
*stay tuned*
Styling? Kanskje du bør ligge unna....?!?!?
Moderator: Styremedlemmer
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
høres egentli frykteli ut som et buethe motorsport produkt...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Jeg kjøpte "nyttbrukt"..... om en kan si det... En som hadde kjøpt seg et sett, og krasjet før han fikk det på. Så han måtte selge det. Så jeg fikk det for overkommeligpris (husker ikke helt hva butikken het, men lurer på om dem holdt til i stavanger..)
Men det var egentlig ikke vært det jeg betalte uansett. Jeg vet det ofte er slikt problem med styling til diverse merker. Men om det meste er like dårlig som dette så er det ganske utrolig. Skal tro at dem ikke hadde samenlignet med bilen når dem laget det. Bare etter "hodet".. om dem hadde et.. hehe...
Men det var egentlig ikke vært det jeg betalte uansett. Jeg vet det ofte er slikt problem med styling til diverse merker. Men om det meste er like dårlig som dette så er det ganske utrolig. Skal tro at dem ikke hadde samenlignet med bilen når dem laget det. Bare etter "hodet".. om dem hadde et.. hehe...
- glaibilenmin
- 7200 RPM
racing beat foreksempel er jo nesten perfekt passform...
bare pittesmå justeringer på framskjermer som må til... se hakuna på miata.net/garage
bare pittesmå justeringer på framskjermer som må til... se hakuna på miata.net/garage
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Ja... Fangeren var ikke så veldig stort problem. Den var relativt grei... Men sideskjørtene var STORE problemer... og da mener jeg STORE!
Så håper jeg andre er mer heldig en jeg... Men jeg har fått det til nå da.. Litt småfiks igjenn før lakkering. Men nå skal jeg først to uker til tyrkia.. Reiser fredag... blir bra... bare synd jeg ikke kan gli med mx-5 en der nede... hehe...
Så håper jeg andre er mer heldig en jeg... Men jeg har fått det til nå da.. Litt småfiks igjenn før lakkering. Men nå skal jeg først to uker til tyrkia.. Reiser fredag... blir bra... bare synd jeg ikke kan gli med mx-5 en der nede... hehe...

- glaibilenmin
- 7200 RPM
etter det eg har hørt så er racing beats sideskjørt også veldi grei å ha med å gjør...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Air damn min i fra Mazda var bolt on 
Bestilte selvsagt i fra USA, for Kolberg Motor tar jo 10 ganger mer enn det koster å bestille i fra MAzda i USA inkl frakt..

Bestilte selvsagt i fra USA, for Kolberg Motor tar jo 10 ganger mer enn det koster å bestille i fra MAzda i USA inkl frakt..
glaibilenmin wrote:etter det eg har hørt så er racing beats sideskjørt også veldi grei å ha med å gjør...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive