Betaling på mx5parts.co.uk spørsmål..

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM
Status: Offline

Betaling på mx5parts.co.uk spørsmål..

Post by Slurfi »

Heisann, tenkte jeg skulle bestille no greier fra mx5parts, men når jeg skal betale oppstår mitt spørsmål.. jeg har vanlig visa kort, hvor det bare står utløpsdato, de ber om startdato på kort, samt"card issue number", hvilket nummer er dette, og hvordan finner jeg start date?? (trengs dette egentlig?)
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Stig
1000 RPM
1000 RPM

Post by Stig »

Startdatoen er ikke så nøye, bare skriv en ca dato. Card issue number kan vel stå litt på forskjellige plasser, men på mitt er det et nummer som står i lag med signaturen.
X - Miata 93 mod, Classic Red, C package, Beige skinn, Svart stayfast top, Gule koni med koni senkefjærer, Racing Beat type 2 front.
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM

Post by Mazdafreaks »

Jo dette card issue står ved mimm signatur også. eg luste fælt første gang eg også. dette nr er 3 sifra hos meg.. eg brydde meg ikkje om noe startnr.. gått fint 2 ganger...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
HansBRG98

Post by HansBRG98 »

Mitt er 4 siffret, frontsiden av kortet ovenfor navnet mitt. :!:
Post Reply