MX5 i Bodø?
Moderator: Styremedlemmer
MX5 i Bodø?
Har nå sett så smått en og annen mx5 i Bodø, men er det noen som har dette og som bruker forumet også? Har sett tre-fire mx5'er her..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Hvilken MX5 er det du har da, den hvite eller?Bobbo wrote:Jeg bor i bodø og har mx5, er ikke så aktiv på forumet, leser her en gang i blant.
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Re:
går på Bodi VGS i bodø å jeg brukte å se en hvit parkert her i Bodø..Slurfi wrote:Hvilken MX5 er det du har da, den hvite eller?Bobbo wrote:Jeg bor i bodø og har mx5, er ikke så aktiv på forumet, leser her en gang i blant.
brukte å ha ett trekk liggende over tak trekke

- Janko
- 500 RPM
- Medlemsnummer: 814
- Status: Offline
Re: MX5 i Bodø?
Hei
Lenge siden jeg har vært innom her. Men jeg bor i Bodø og har en blå Mita..Vi må prøve å treffes når sesongen starter.
Lenge siden jeg har vært innom her. Men jeg bor i Bodø og har en blå Mita..Vi må prøve å treffes når sesongen starter.

--------------
MVH
Eirik
Isuzu D-Max Dobbel Cab 2008
Mazda Miata 1990 (Snurfen)
Yamahma Cygnusx 125CCm
MVH
Eirik
Isuzu D-Max Dobbel Cab 2008
Mazda Miata 1990 (Snurfen)
Yamahma Cygnusx 125CCm