Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da er våren i lufta og sommer felger i posten, så tiden begynner vel og bli riktig for å bytte ut demperne og fjærene med de nyinkjøpte, i den anledning så har jeg noen spm;
Er det noe mer som burde byttes/ sjekkes imens jeg allerede er der nede? har det noen hensikt å bytte strut inserts? Ser at flere steder selger bumpstops, er det nødvendig med disse?
Kolbotn wrote:Da er våren i lufta og sommer felger i posten, så tiden begynner vel og bli riktig for å bytte ut demperne og fjærene med de nyinkjøpte, i den anledning så har jeg noen spm;
Er det noe mer som burde byttes/ sjekkes imens jeg allerede er der nede? har det noen hensikt å bytte strut inserts? Ser at flere steder selger bumpstops, er det nødvendig med disse?
kan iallefall anbefal deg og bytte bumpstopsa om de er slitene. Eller gjerne gjør det uansett for det koster vel ikke så mye. Jeg dreit i å bytte disse på forrige bilen selv om et par av de var nesten ødelagt (hadde ikke så mye greie på ting gitt Og det angra jeg på....