Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei! Er det noe poeng å installere 4-punktsele når jeg ikke har racingseter? Tenker på utseende og sikkerhet, men hvis de ikke har noen gode festepunkter er det vel lite vits i å kjøpe sånne.
Lurer også på om noen har tips til basshøytaler jeg kan bruke. Jeg ønsker ikke å bruke opp hele bagasjerommet mitt, så jeg har problemer å finne en lur løsning til hvordan jeg kan få inn mer bass i bilen. Skjønner at bagasjerommet er så tett at en liten basskasse vil ha liten effekt, men det er jo ikke så stor plass ellers. Noen tips?
Har forresten en ganske nyinnkjøpt 93-modell som jeg har planer om å style opp med tiden når pengene strekker til. Har nylig installert lavprofillykter som jeg er veldig stolt av
Laiton wrote:Hei! Er det noe poeng å installere 4-punktsele når jeg ikke har racingseter? Tenker på utseende og sikkerhet, men hvis de ikke har noen gode festepunkter er det vel lite vits i å kjøpe sånne.
jeg er enig der.. men vis du ikke skal ha racing stoler så hadde jeg beholdt vanlige selene.. men sånn som jeg skal det så må jeg har 4-punktseler. leter også etter bra feste punkter...
mx-5 miata 1989 mod drift prosjekt
foto/film.
sponsorer: www.ghostextreme.no
4 punkt har ikke noen bra funksjon i de vanlige setene.
Man må heller ikke ha 4-punkt om man har bøttestoler, men det er absolutt ikke noe dårlig ting.
Forsåvidt veldig uvant å kjøre med de første gangene
fraråder å bruke 4-punkt, uansett E-merka eller FIA, når en kjører til vanlig.
litt køddent å få med seg dødvinkelen over venstre skulder. (med cabben oppe.)
har du en "bar", avstiver e.l. mellom B-stolpene så går det ann å både ha 4-, og 3-punkt i bilen. hvertfall på NB.
liten vits uten stol laget for 4-punkt, skulderremmene sklir fort av. og er ikke sikkert for fem øre hvis det først butter..
Laiton wrote:Lurer også på om noen har tips til basshøytaler jeg kan bruke. Jeg ønsker ikke å bruke opp hele bagasjerommet mitt, så jeg har problemer å finne en lur løsning til hvordan jeg kan få inn mer bass i bilen. Skjønner at bagasjerommet er så tett at en liten basskasse vil ha liten effekt, men det er jo ikke så stor plass ellers. Noen tips?