Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sophus wrote:Hei Erik og dere andre som har "verktøyet"
Jeg lastet dette ned i sommer på min bærbare pc. Desverre gikk harddisken i stå her forrige uke. Jeg hadde selvsagt (man er jo mann!!!) ikke tatt back up. Så nå er alt borte! Kan noen av dere hjelpe meg med filene da det jo som kjent ikke lenger er mulig å laste ned fra den angitte siden. Eller enda bedre. Hva med å legge ut en link på våre hjemmesider. Filene er jo ikke anskaffet ulovelig...eller?
Tor
Disse filene hadde jeg også vært intressert i, hvis det er mulig
Etter mye om og men. Klarte vi å få igang den skranglete harddisken og få tømt den for bilder, og sist men ikke minst, "verktøyet" før den låste fullstendig. Så nå er det installert og oppe å går. Mitt spørsmål fra forrige gang står fremdeles. Er det noe i veien for å legge dette ut på hjemmesiden? Det inneholder jo ikke prisinformasjon eller andre ting Mazda burde ha problemer med!
Kolbotn wrote:Jeg Bumper en gammel tråd og ber på mine knær om at en av dere med programmet kan sjekke Nr på min bil også jeg;)
JMZNA18B201126448
Takk,
Here you go ....
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Når dette programmet ble første gang nevnt på forumet (tror det var ca februar 2004, etter hva jeg finner som dato på gamle backupfiler) lastet jeg ned dette programet og skrev det ut på 2 CDer og brukte det endel. Noen PCer senere ønsker jeg å bruke det igjen.
PÅ backupen min nå klarer jeg bare og finne igjen de to ISO filene:
MZ_LA1_030929 og MZ_LB1_030822 og en brukerveiledning på rusisk.
Mener å huske at det også vare en liten Exe fil som skulle til for å få brukt dette programmet?? (EPCINST.EXE).
Noen her som har denne og kunne sendt den på mail til meg?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Takk for tips Vidar, gikk jo som en lek og installere dette med Daemon Tools.
Har nå gjort den prosessen noen ganger, pga får stadig samme feil når jeg skal bruke applikasjonen. Når jeg søker enten på VIN eller bilmodell får jeg alltid opp en fin liten boks som sier
"Sett inn CD A1"
Noen som har vært borti dette og kan si meg hva jeg har gjort feil? Begge de "virituelle" CDene er importert inn i programmet ved installasjon
Takk for tips Vidar, gikk jo som en lek og installere dette med Daemon Tools.
Har nå gjort den prosessen noen ganger, pga får stadig samme feil når jeg skal bruke applikasjonen. Når jeg søker enten på VIN eller bilmodell får jeg alltid opp en fin liten boks som sier
"Sett inn CD A1"
Noen som har vært borti dette og kan si meg hva jeg har gjort feil? Begge de "virituelle" CDene er importert inn i programmet ved installasjon
Bare å velge cd a1 i daemontools. Monter avbildning. Selv om cdene er importert må du montere imagefila i daemon.
93 Miata Special Edition. Brilliant Black/Tan. Garage vary.Torsen. Nb Dash/Dør.Carputer.Koni.Energy
Skal du ha delekatalogen til Mazda. Trenger du bare mappa "EPC2"
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive