Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er vel strengt tatt første "vanlige" torsdagstreff nå til torsdagen i følge tradisjonene..
Spørsmålet mitt er da om det er noen interesse for dette, eller sitter alle på en eller annen fjelltopp og håper på en 2. grads forbrenning i ansiktet??
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:Er vel strengt tatt første "vanlige" torsdagstreff nå til torsdagen i følge tradisjonene..
Spørsmålet mitt er da om det er noen interesse for dette, eller sitter alle på en eller annen fjelltopp og håper på en 2. grads forbrenning i ansiktet??
Hvor møtes dere da? Jeg vil gjerne komme for å juge litt
mussa wrote:Er vel strengt tatt første "vanlige" torsdagstreff nå til torsdagen i følge tradisjonene..
Hvor møtes dere da? Jeg vil gjerne komme for å juge litt
Kor? kor? Vi (jeg og DrHolm) joiner kaaaanskje. Jeg har 15 timers arbeidsdag neste torsdag når det første "offisielle" treffet er så.. da er det forresten 35% rabatt på Conti dekk på jobben min om noen skulle trenge det.
Terminlista dukket opp:
16 april første klubbmøte Møtes Sjøflyhavna/Statoil. Tar kjøretur til UllernBil, Maridalen, grusplass Frognerseteren.
Blir denne dagen p.g.a. påsken. Ellers er torsdagsmøtene hver 2. torsdag i måneden.
Så da drøyer jeg den til den 16. jeg tror jeg..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack