Skilt problemer
Moderator: Styremedlemmer
Skilt problemer
var på biltilsynet idag for å ordne siste papirer til bilen. Den blir antagelig eu godkjent i morgen. Men når jeg leverte inn salgsmelding og gamle skilter, putta jeg dette i postluka dems på kvelden. Nå har de makulert de gamle, og jeg måtte bestille nye. Disse er ferdig på fredag. men problemet er jo at de nye skiltene ikke er samme størrelse som de gamle?? jeg har miata, og da er det lite firkanta som er bak. Får firkanta nå også, men det er jo av plast og kan vel ikke bøyes? Noen som har en løsning på dette? Kanskje bilde jeg kan se på?
Hilsen Knekten
Hadde samme problem da jeg fikk nye skilter forrige uke.
Stod i kø i Drammen og ventet på å bestille nye skilt. Men køen var lang, så utålmodig dro jeg videre til Billingstad (Asker og Bærum). Og der fikk jeg nye skilt med en gang, - i Metall! Og disse kappet jeg litt oppe og nede, så de passer fint.
Skal også tegne inn en sort strek nede (ramme) så er det ingen som ser at de er kappet. Du kan jo høre om det er mulig å få metalskilt i Drammen også.
Anders
Stod i kø i Drammen og ventet på å bestille nye skilt. Men køen var lang, så utålmodig dro jeg videre til Billingstad (Asker og Bærum). Og der fikk jeg nye skilt med en gang, - i Metall! Og disse kappet jeg litt oppe og nede, så de passer fint.
Skal også tegne inn en sort strek nede (ramme) så er det ingen som ser at de er kappet. Du kan jo høre om det er mulig å få metalskilt i Drammen også.
Anders
En som engang hadde en Miata 94 M-edition...
- Oddi395
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 395
- Status: Offline
Re: Skilt problemer
Jeg hadde samme utfordringen. Har montert det nye "Motorsykkelskiltet" bak. Siden det ikke dekket hele plassen, monterte jeg 2 avlange røde refleksbrikker på hver side av skiltet. (Brukte dobbeltsidig tape)Vet ikke om det er lovlig, men det tok seg mye bedre ut enn den gamle løsningen med stort bøyd skilt. Skal se om jeg får anledning til å ta et bilde og legge ut på profilsida mi. (Her kan du se den gamle løsningen)knekten wrote:var på statens vegvesen idag for å ordne siste papirer til bilen. Den blir antagelig eu godkjent i morgen. Men når jeg leverte inn salgsmelding og gamle skilter, putta jeg dette i postluka dems på kvelden. Nå har de makulert de gamle, og jeg måtte bestille nye. Disse er ferdig på fredag. men problemet er jo at de nye skiltene ikke er samme størrelse som de gamle?? jeg har miata, og da er det lite firkanta som er bak. Får firkanta nå også, men det er jo av plast og kan vel ikke bøyes? Noen som har en løsning på dette? Kanskje bilde jeg kan se på?
- TraCkinG
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 587
- Status: Offline
ojj, fått godkjent med "motorsykkelskilt"?? Det må jo være mulig for enda flere her inne da.. Det er jo bare den størrelsen som passer til bilene våre igrunn, så om du har klart det, så burde det vel gå for andre også 

Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no