Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bytta dyser i dag og skulle sjekke om det var noen lekasjer så starta bensinpumpa. Kjempe lekasje i øvre o-ring på dyse nr2. Bytta til ny o-ring. Starta pumpa på ny, PANG. Flammene sto opp over panseret som selvfølgelig stod oppe.
Den første lekasjen hadde spruta bensin over alle dyse koblingene og når jeg nå vrei om nøkkelen kortslutta koblinga på dyse nr1 . Alt var kalt, så det hadde ikke fordampa sikkelig når jeg vred om igjen. Hadde jo selvfølgelig ikke brannsukker i garagen så måtte løpe inn og der hadde dama rydda vekk apparatet . Hadde heldigvis en kamerat på besøk som fikk dytta bilen ut av garagen mens jeg leita . Gikk jo heldigvis forholdsvis bra alikevell da.
Så ble en lærepenge detta. Sørg for å alltid ha riktig værne utstyr når man jobber i garagen. Har man hatt en bensinlekkasje så sørg for at allt er tørket opp og fordampet innen man prøver på nytt. Jeg mente selv jeg ikke var uforsiktig med dette da ikke dette skal kunne skje. Burde selvfølgelig hatt apparatet der ute da.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Når jeg turbokonverterte NA'n klarte jeg å ødelegge en O-ring. Merket det ikke før jeg parkerte bilen etter 30 min kjøretur. Da sprutet det bensin opp fra fuelrailen og rant ned under. Skjønner nå at jeg hadde ekstra flaks da hele "cold side" på motorrommet var nedsprutet med bensin mens jeg kjørte. Fint at vi ikke har både innsug og eksos på samme side slik som Golf 1 og Mini. Hadde blitt smell.