Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da tar vi en tur til kongsberg for en softis (evt pinne is) for den som vil det
Turen vil gå utenom hovedveien til kongsberg.
Oppmøte på bensinstasjonen statoil ved kjellstad, (i bunnen av lierbakkene)
Oppmøte er kl 1200.....
Vil bare nevne at damene kan også være med sine respektive på denne turen
Sjekk været i morgen her http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Drammen/Drammen/
selv om jeg syns det er veldig tidlig så skal det jo sies at det skal jo ikke være problem for normale folk å være klar for 12...og med tanke på temp og sol så er jo kl 12 perfekt start..bare jeg som måtte ytre mine følelser for det å stå opp tidlig en søndag :p
Ole Lislegård Andersen
[]79 Malibu
[]93 Mazda MX5
[]73 Opel GT
[]76 Datsun 100a(prosjekt impreza drivverk)
[]94 Mitsubishi Galant SELGES BILLIG
[x]91 Nissan Micra
[x]91 Opel Kadett
[x]73 VW 1303s
BBAndersen wrote:selv om jeg syns det er veldig tidlig så skal det jo sies at det skal jo ikke være problem for normale folk å være klar for 12...og med tanke på temp og sol så er jo kl 12 perfekt start..bare jeg som måtte ytre mine følelser for det å stå opp tidlig en søndag :p
Skjønner deg godt liker å sove lenge jeg også på en søndag
Jeg vurderer å henge meg på rundt Hokksund et sted. Siemens kunne du sendt meg mobil nummeret ditt på pm, så jeg kan ringe deg hvis jeg skal slenge meg på her nede.
Hvilken vei skal dere ta? kongsbergvei? Gamle kongsberg vei? Skollenborg og utover, eller inn mot sentrum?
Sove lenge på en søndag? neida, lysner av dag og ser ut til å bli flott vær i dag.
Så begynner dagen tidlig så man får nyte mest mulig av den
A eller B menneske? trur nok jeg faller nærmere X
Vegard wrote:Jeg vurderer å henge meg på rundt Hokksund et sted. Siemens kunne du sendt meg mobil nummeret ditt på pm, så jeg kan ringe deg hvis jeg skal slenge meg på her nede.
Hvilken vei skal dere ta? kongsbergvei? Gamle kongsberg vei? Skollenborg og utover, eller inn mot sentrum?