Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heisann!
Vurderer å kjøpe meg en mx5 nå!
Har tenkt å hente meg fra ett eller annet land. Har sett at noen av de har ett HGP turbo sett påmontert. Er det noen som har noen kjennskap til disse turbosettene? med hvilken Garrett Turbo? Er de bare gode for 201hester? må det gjøres mye mere med bilen for å få ut mere? Hvis den ikke er godkjent med kitet i vognkortet i det landet som den kommer fra, at det står at den kun har 140gamp. Vil det bli problemer når du kommer å skal ha den godkjent på biltilsynet da? at de ser at det er påmontert turbo?
Ble en del spm her, men håper på å få mange fine svar;)
det at de ser det er turbo der? importerte en golf 4 gti i fjor. de så bare på chassienr å det var alt. hvis jeg demonterer turboen og tar bilen med på tilhenger? hvis jeg skal ha den godkjent med turbo da? når det følger med tuv papirer! må jeg betale avgifter på de hestene som er over 140 da?
Jeg mener du må betale avgifter på effektøkning, hvis bilen har vært registrert i norge i mindre enn 10 år. Det er TUV papirer på turbo kitet? Jeg kan ikke mye om turbo på Mx5, men det er mange som har prøvd å godkjenne uten hell..
Ja har sett siden deres, men sendte de noen mailer før. aldri noe svar på at dette kan brukes som registrerings grunnlag,, feks så har også HKS sitt kit tuv papirer, men kun på at selve kittet er godkjent,,
cluet med å få tak i papirene på dette HGP-kittet vil da være at de kan brukes som bekreftelse for at chassis tåler effekten. det som gjenstår da er avgasskrav,
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson