Hehe. godt spørsmål.. innelåst på museum...indahla wrote:Hva gjør du når du er ferdig...?
nei.. Tror det blir en bil som blir brukt, men kanskje ikke hver vinter og at og frem til jobb?
Moderator: Styremedlemmer
Jeg har bl.a. tenkt å kjøre autoslalom med den.Fred93LE wrote:Hehe. godt spørsmål.. innelåst på museum...indahla wrote:Hva gjør du når du er ferdig...?
nei.. Tror det blir en bil som blir brukt, men kanskje ikke hver vinter og at og frem til jobb?
Nei, jeg tenkte hva skal _du_ gjøre når du er ferdig? Nytt prosjekt? Ser jo ut som du har masse utstyr som skriker etter å bli brukt...Rudolf wrote:Jeg har bl.a. tenkt å kjøre autoslalom med den.indahla wrote:Hva gjør du når du er ferdig...?
Den skal i høyeste grad brukes ....
Rudolf wrote:Se hva jeg fant !
I England, fra en R Limited.
Meeget rimelig og i fin stand.
En gang samler .....
Alltid samler ......
Erik
Jeg tenkte jeg skulle polere bilene og kjøre dem ......indahla wrote: Nei, jeg tenkte hva skal _du_ gjøre når du er ferdig? Nytt prosjekt? Ser jo ut som du har masse utstyr som skriker etter å bli brukt...
Autosøket mitt på Ebay er litt mer spesifikt ...noekult wrote: Hei Erik
hvordan finner du alt dette? Autosøk på "Miata" på Ebay? Hehe. Nei, du var veldig heldig med det funnet her.
Tråden er en inspirasjonskilde, lykke til videre!
Da må du forte deg .....wang911 wrote:Må komme og ta en siste titt før den sendes til lakering