Noen som vet av en butikk som selger CD plater som ikke er så lett å få tak i ??
Evt nettbutikk eller vanlig butikk i Norge..
Har brukt Compactdisk huset eller hva de hette før. Men tror de har lagt ned driften..
Brukte/import CD plater..
Moderator: Styremedlemmer
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
- Status: Offline
Brukte/import CD plater..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
sjekk ut www.cdon.com, www.cdnow.com
Også vet jeg at Platekompaniet er kjempe på bestilling av plater. De har en bok liggende bak disken med MASSE album som kan bestilles. Jeg fikk mine billigere enn veil utsalgspris, og mine ble hentet fra USA. Skjønn det den som kan. Men sjekk ut Platekompaniet.. Kan ta fre en uke til 1-3 mnd avhengig av plate.
Også vet jeg at Platekompaniet er kjempe på bestilling av plater. De har en bok liggende bak disken med MASSE album som kan bestilles. Jeg fikk mine billigere enn veil utsalgspris, og mine ble hentet fra USA. Skjønn det den som kan. Men sjekk ut Platekompaniet.. Kan ta fre en uke til 1-3 mnd avhengig av plate.
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
sjekk ut www.cdon.com, www.cdnow.com
94 1.8 (Prosjekt)
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
-
http://www.amazon.co.uk www.play.com og www.cdwow.com har stort utvalg, og så lenge du holder kostnaden under 200 kroner, får du platene rett i postkassa. Særlig de to siste er greie siden de ikke tar betaling for forsendelse.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Jeg har brukt play.com endel, og er godt fornøyd! Ikke minst er prisene gode, de ligger på Jersey så de slipper å betale noe momsgreierEITO wrote:http://www.amazon.co.uk www.play.com og www.cdwow.com har stort utvalg, og så lenge du holder kostnaden under 200 kroner, får du platene rett i postkassa. Særlig de to siste er greie siden de ikke tar betaling for forsendelse.

Anbefales...
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata