SS2 ("autoslalom") 26/4
Moderator: Styremedlemmer
Se der ja..
AJF fikk dreisen på slutten der og havnet under 1.10
Gutta med kompressor ruler MX5 klassene. Det må vi gjøre noe med.
Vidar med Subarun satte knall tid etter jeg dro.
Fint å se at de samme bilene med masse effekt fortsatt er raskest til tross for trange kår der ute.
Den Tie-fighter saken var jo bare 1 sek raskere.
Hva synes folket om den nye banen ? Har ikke kjørt den selv men er litt skuffet over at elgtesten har blitt trangere.
AJF fikk dreisen på slutten der og havnet under 1.10
Gutta med kompressor ruler MX5 klassene. Det må vi gjøre noe med.
Vidar med Subarun satte knall tid etter jeg dro.
Fint å se at de samme bilene med masse effekt fortsatt er raskest til tross for trange kår der ute.
Den Tie-fighter saken var jo bare 1 sek raskere.
Hva synes folket om den nye banen ? Har ikke kjørt den selv men er litt skuffet over at elgtesten har blitt trangere.
- Hauk
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 569
- Status: Offline
Vel, den gangner den undermotoriserte kjerra mi, så jeg liker den selvsagt!arildh wrote:Hva synes folket om den nye banen ? Har ikke kjørt den selv men er litt skuffet over at elgtesten har blitt trangere.

Ga opp å bruke brekket (tar for dårlig med gateslicks!), samtidig som jeg aldri ble helt fortrolig med den 360-graderen. Mye å gå på over hele linja.
- Rudolf
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 627
Jada masa ......Hauk wrote:Ble solbrent gitt. Gleder meg til bilder!
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=10362

Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
De fleste bildene du ser her er fra treningen, før vi startet med tidtaking. Her var vi litt snillere med reglene på bruk at tak under kjøring. Etter klokken 12.00 når vi startet med tidtaking måtte alle kjøre med tak. Men nå satt jeg vakt utenfor depoet så jeg skal ikke si sikkert hva de ble enige om der inne. Skal høre med han som satt og registrerte tider og komme tilbake med korrekt info.Vegard wrote:Så morsomt ut!
Kjipt å vente på felger når andre har det morsomt...
Ser at flere kjører med taket nede? Mener jeg leste man måtte kjøre med taket oppe, eller har jeg blingsa?
Ja, da kom infoen ganske raskt

Var flere av de litt lengre personene som ikke fikk plass til hjelmen med taket på, TSW tok en avgjørelse denne gangen om å gi tillatelse til å kjøre uten tak. Vi skal diskutere denne regelen da vi ser at det kan by på problemer. Dette vil være avklart til neste runde og postet under regler på denne siden: http://www.noconesleft.com/
Last edited by inglar on 27 Apr 2009, 09:25, edited 1 time in total.
- inglar
- 7200 RPM
En annen ting med tanke på tidsbruk o.l.
Under denne gjennomføringen var vi desverre plaget med en del trafikk fra annleggsarbeidere som hvertfall kostet oss mellom én og halvannen time. De som ville fikk kjørt 4 runder trening og 6 runder på tid. Noe som ikke er så ille det, tatt i betraktning hvor mange biler vi var.
Akkurat når det gjelder biler så diskuterer vi dette litt internt, for at alle skal få kjørt en del kan vi egentlig ikke ha flere en 25 biler til start på en dag, men vi synes likevel det er dumt å ha en grense på påmeldte, dette er tross alt en cup som er åpen for alle. Noen innspill på dette?
Under denne gjennomføringen var vi desverre plaget med en del trafikk fra annleggsarbeidere som hvertfall kostet oss mellom én og halvannen time. De som ville fikk kjørt 4 runder trening og 6 runder på tid. Noe som ikke er så ille det, tatt i betraktning hvor mange biler vi var.
Akkurat når det gjelder biler så diskuterer vi dette litt internt, for at alle skal få kjørt en del kan vi egentlig ikke ha flere en 25 biler til start på en dag, men vi synes likevel det er dumt å ha en grense på påmeldte, dette er tross alt en cup som er åpen for alle. Noen innspill på dette?
- inglar
- 7200 RPM
Snakket med eieren av banen ang trafikken. Det er dragrace til helgen som kommer og mye arbeid frem til da. De vil trolig bruke ca to uker til etter dette noe som innebærer at de er helt ferdig til neste runde. Da er det lettere for oss å sperre av veier og lede trafikken inn i enden av parkeringsplassen.Hauk wrote:Som det blir sagt, anleggstrafikken forsinket ting og tang endel. Tror ikke vi skal dømme noe nord og ned før vi har hatt en runde uten forstyrrelser.
-
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 718
Hvis dem arbeider på/ved banen, burde dem i det minste sørge for å rette på farlige hull som denne karen var så uheldig å havne nedi.Rudolf wrote:

Rød Mx5 NA 1990mod, 1,6L 115Hk -shortnose|LPTHeadlights|Spax|Magnekåre|MSpeed Brakes|VLSD|Polyforringer|MSPNP|LC1|StainlessSteelDualTipExhaust|
[rip]1990-Vectra 2.0L
[x]1990-Sierra 2.0L
[x]1991-Civic 1,3L
[rip]1989-Accord 2.0L
[rip]1990-Vectra 2.0L
[x]1990-Sierra 2.0L
[x]1991-Civic 1,3L
[rip]1989-Accord 2.0L
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
takk til alle som deltok og stakk innom!
morro at så mange herfra viser interesse.
må ha vært no galt med dekke på banen..
måtte bytt bakdekka på jobben i dag. de gale har det godt?

må ha vært no galt med dekke på banen..

måtte bytt bakdekka på jobben i dag. de gale har det godt?
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |