LuftFilter kit fra Racing Beat
Moderator: Styremedlemmer
- Henning_91BRG
- 0 RPM
- Status: Offline
LuftFilter kit fra Racing Beat
Hei! Har lenge vurdert hvordan jeg skal få mere kaldluft til motoren nå, men først lurer jeg på om det kanskje er noen her som har prøvd racing beat sitt luftfilter kit ( det med en bøy som vender KN-filteret vekk fra motoren og grenrøret). Kanskje noen som har bytta det ut også og har liggende bøyen?? Jeg har KN-filteret idag men dette funker dårlig når man bare monterer det uten et varmeskjold. Hadde jeg fått valgt opp igjen idag så ville jeg definitivt bestillt det fra racing beat istedenfor (greit tips for andre som spekulerer i å kjøpe KN-filter til bilen). Hvis det er noen som har liggende bare bøyen kan jeg være interessert i å kjøpe denne...
Til dere som eventuellt har racing beat sitt kit...bytter dere ut den orginale luftmengdemåleren også eller brukes den fortsattt bare at du kobler på den bøyen?? På bilder på hjemmesiden til racing beat ser det ut som det er brukt en mindre luftmengdemåler sånn at det gir bedre plass enn med den svære orginale....
Takknemlig for alle svar og også andre løsninger som er valgt for å få kald luft selv med bare KN-filteret montert.
mvh
Henning_91BRG
Til dere som eventuellt har racing beat sitt kit...bytter dere ut den orginale luftmengdemåleren også eller brukes den fortsattt bare at du kobler på den bøyen?? På bilder på hjemmesiden til racing beat ser det ut som det er brukt en mindre luftmengdemåler sånn at det gir bedre plass enn med den svære orginale....
Takknemlig for alle svar og også andre løsninger som er valgt for å få kald luft selv med bare KN-filteret montert.
mvh
Henning_91BRG

Jeg fikk aldri effekt-målt innsuget, men tok en test i fart med en kamerat som hadde Jackson Racing kald-luft innsug til over doble prisen (og mye mer mikk-makk for montering). Bilene gikk akkurat likt. Hvis man ser bort fra turbo og kompressor, er Racing Beat innsug en veldig ok oppgradering. Det fungerer bra, ser heftig ut og gir en UTROLIG RÅ INNSUGNINGSLYD - MINNER OM DOBLE WEBERE!
På side 6 på min side er det et ganske godt bilde av Racing Beat:
www.cardomain.com/id/frode
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 201
Skal bestille meg Racing Beat luftfilterkit + brakett til å feste på stabstaget nå. Men lurer på om jeg har drømt at Sebring bestillte dette fra et annet sted p.g.a noe krøll med at de ikke tar enkelte kort
Kunne jo sef. lese gjennom alle innleggene til Sebrig da... Hvilket annet sted er evt. dette, og er det bare å bestille så fixer Racing Beat frakta? Har litt sånn angst for alt som ikke kjøpes over disk.... 

- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 201
God idè! Jeg skal ha rimelig ASAP ( Huff, for et grusomt uttrykk )glaibilenmin wrote:Vi må ta samle bestilling på dette om noen skal ha!
Fler som skal ha? Kan legge ut en forespørsel på "Felles utenlandsbestillinger" bare jeg får svar på forrige spørsmål. Hvis ikke bestiller jeg selv over helga.
Last edited by motorhead on 27 Aug 2004, 19:40, edited 1 time in total.
- glaibilenmin
- 7200 RPM
Men ett problem... hos racing beat er det kun moneyorder og bank betaling
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
- glaibilenmin
- 7200 RPM
Men å få skrevet ut en sann sjekk å sende til dei er ikke store problemet...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- glaibilenmin
- 7200 RPM
mmmiata har den og...
til 1990 mod ligger den på 170 pluss 30 i frakt så frakta er vel ca 30 dollar jemt over
til 1990 mod ligger den på 170 pluss 30 i frakt så frakta er vel ca 30 dollar jemt over
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P