Verksted å anbefale/fraråde?
Moderator: Styremedlemmer
Verksted å anbefale/fraråde?
Våren er kommet og jeg må få bilen på vegen igjen! Min 98-modell (85000km) begynye sent i fjor sommer å bruke mye olje uten å lekke (ventiler, toppen, eller sylindere?). Skrur ikke selv lenger, så jeg trenger et godt/fornuftig verksted som kan mx-5. Er det noe å anbefale i Oslo-området? Og like viktig; de jeg bør holde meg unna?
Jeg fikk anbefalt Ullern Bil på Alnabru når jeg spurte om det samme:
http://www.ullernbil.no/5/?siteid=54
http://www.ullernbil.no/5/?siteid=54
1993 LE solgt.
www.auto85.no er tidligere anbefalt. En kompis var der i dag med sin bil, annet bilmerke riktignok, og han sa seg veldig fornøyd med både pris og service.
'86 Porsche 944 Targa
'91 MX-5 1.6 Longnose - Solgt
Sevenord wrote:www.auto85.no er tidligere anbefalt. En kompis var der i dag med sin bil, annet bilmerke riktignok, og han sa seg veldig fornøyd med både pris og service.
Off topic: Hvor parkerer du bilen? Mulig jeg har spottet deg flere ganger ved Sinsen/Kjelsås/Tåsen-området.
Og takk for Auto85-tipset...
1993 LE solgt.
Ok, vet akkurat hvor den MX-5en pleier å stå, kjørt forbi der en titalls ganger. Jeg sikla på bilen din (ganske sikker på at den var det) for en stund tilbake. Jeg stod over den pga. dårlig økonomisk tidspunkt, og når annonsen ble justert til "solgt" på Finn så dukka den plutselig opp på Tåsen. Hvis jeg husker riktig?
Og deg hilste jeg på for to dager siden når du kjørte nedover mot Sagene/Torshov og jeg oppover mot Maridalen/Frysja, ved tunnellrundkjøringa ved "get"-kundeservicesenteret der...
Får si fra om du vil kjøre litt en kveld, bor 10-15 min. unna deg.
Og deg hilste jeg på for to dager siden når du kjørte nedover mot Sagene/Torshov og jeg oppover mot Maridalen/Frysja, ved tunnellrundkjøringa ved "get"-kundeservicesenteret der...
Får si fra om du vil kjøre litt en kveld, bor 10-15 min. unna deg.
1993 LE solgt.
- uggla
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 595
- Status: Offline
Jeg har brukt Auto85 på Torshov i snart 10 år. Kjempefornøyd.
Pluss for at de monterer medbrakte deler (hvis ikke Mekonomen er OK da)...
De monterte hele FM-understellet mitt f.eks.
Pluss for at de monterer medbrakte deler (hvis ikke Mekonomen er OK da)...

De monterte hele FM-understellet mitt f.eks.
'92 NA 1,6 BRG "Schnell"
FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
Jeg kjøpte den for ett års tid siden, så om det var da du siklet så var det sikkert den 
Ja det var deg ja? Jeg hilser automatisk på alle mx5'ene jeg møter nå
Hadde vært morsomt å sett nærmere på ett skikkelig eksemplar av arten. Skal si fra jeg. Samme må du bare gjøre! Ellers er jeg nå ute å lusker litt når været er godt.
Du får forresten sende meg en PM om du skulle få noen gode tips på rustfjerning, både kosmetisk på kanaler og ellers.
Ellers lykke til med Auto85 om du skulle gå for dem. Jeg venter på prisoverslag fra dem nå.

Ja det var deg ja? Jeg hilser automatisk på alle mx5'ene jeg møter nå

Hadde vært morsomt å sett nærmere på ett skikkelig eksemplar av arten. Skal si fra jeg. Samme må du bare gjøre! Ellers er jeg nå ute å lusker litt når været er godt.
Du får forresten sende meg en PM om du skulle få noen gode tips på rustfjerning, både kosmetisk på kanaler og ellers.
Ellers lykke til med Auto85 om du skulle gå for dem. Jeg venter på prisoverslag fra dem nå.
'86 Porsche 944 Targa
- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
- Status: Offline
Er det ikke for langt så kjenner jeg en som er dyktig på det meste av rust og mekaniske arbeid i strømstad. anders@autoprotect.se eller tlf: 91792601
-`99 MX-5 MS, GT2871, 3", ++