Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
inglar wrote:Bare å bli med folkens. Kan jo møtes et sted på veien nedover? Jag skal bare innom DrHolm og Celia i Fredrikstad fo rå plukke opp dem også.
Kjør riksveien fra fr.stad til Greåker etterpå da, så hiver vi oss på.
Kan gjerne vise en småsvingete vei gjennom skogen ned til Halden.
inglar wrote:Bare å bli med folkens. Kan jo møtes et sted på veien nedover? Jag skal bare innom DrHolm og Celia i Fredrikstad fo rå plukke opp dem også.
Jeg må en tur til Sverige / Halden by idag, men kommer brått hvis dere ender i Halden.
Kan en av dere sende en melding til meg når dere nærmer dere Halden?
Last edited by Larserik on 02 May 2009, 18:03, edited 1 time in total.
Det hadde vært hyggelig, men vi er jo støffa etter burgerne og ligger flatt ut i King Size senga på hotellet nå så det får bli annen gang ja hehe Vi sees imorgen
Celia* wrote:Det hadde vært hyggelig, men vi er jo støffa etter burgerne og ligger flatt ut i King Size senga på hotellet nå så det får bli annen gang ja hehe Vi sees imorgen
Jepp, allerede spist vi også
Men hadde passet bra om jeg hadde husket å snakke med dere om det i Halden istad
Jeg skulle gjerne vært på tur med dere denne gangen, men det var en annen rød ting jeg måtte bruke denne helga.
Jeg kommer sterkere tilbake senere.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover