PRØVER IGJEN...
Moderator: Styremedlemmer
Re: Tur
Joda, det gjør jeg nesten hver eneste dag. Men syns ikke du det er moro å møte andre med mx-5?tor340 wrote:Kan du ikke bare kjøre en tur, deg og bilen, på noen svingete veier ute i naturen? Da kan du stoppe hvor du vil.
Hilsen Knekten
-
- 1000 RPM
- Status: Offline
da er jeg medknekten wrote:Hehe. Noen mener sikkert jeg er litt vel mye ivrig.. Men jeg mener jo at sommeren MÅ nytes, og da ofte sammen med mennesker med samme intr.BBAndersen wrote:bra du tar i ett tak så vi møtes med jevne mellomrom knekten![]()
jeg er stort sett med, men greit med litt mer enn 24 timers varsel!Har lyst å planlegge en runde i Røyken, eller Drammensfjorden rundt en søndag.. Da legger jeg ut en tråd en uke før..

Ole Lislegård Andersen
[]79 Malibu
[]93 Mazda MX5
[]73 Opel GT
[]76 Datsun 100a(prosjekt impreza drivverk)
[]94 Mitsubishi Galant SELGES BILLIG
[x]91 Nissan Micra
[x]91 Opel Kadett
[x]73 VW 1303s
[]79 Malibu
[]93 Mazda MX5
[]73 Opel GT
[]76 Datsun 100a(prosjekt impreza drivverk)
[]94 Mitsubishi Galant SELGES BILLIG
[x]91 Nissan Micra
[x]91 Opel Kadett
[x]73 VW 1303s
- mussa
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 642
Jeg er med om jeg har fri!
Kjørte Solbergelva-Drammen-Gullaug-Spikkestad-Årnes-Sætre-Tofte-Holmsbu-Hyggen-Gullaug-Drammen-Solbergelva her om dagen, flott tur!
For å sette prikken over i`n så kan man jo ta ferga over til svelvik også hvis man føler for å være maritim også..
Kjørte Solbergelva-Drammen-Gullaug-Spikkestad-Årnes-Sætre-Tofte-Holmsbu-Hyggen-Gullaug-Drammen-Solbergelva her om dagen, flott tur!
For å sette prikken over i`n så kan man jo ta ferga over til svelvik også hvis man føler for å være maritim også..

Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
Joda, det er det. MX 5 folk er trivelige.knekten wrote:Joda, det gjør jeg nesten hver eneste dag. Men syns ikke du det er moro å møte andre med mx-5?tor340 wrote:Kan du ikke bare kjøre en tur, deg og bilen, på noen svingete veier ute i naturen? Da kan du stoppe hvor du vil.
Da bør jo du bli med 16 maitor340 wrote:Joda, det er det. MX 5 folk er trivelige.knekten wrote:Joda, det gjør jeg nesten hver eneste dag. Men syns ikke du det er moro å møte andre med mx-5?tor340 wrote:Kan du ikke bare kjøre en tur, deg og bilen, på noen svingete veier ute i naturen? Da kan du stoppe hvor du vil.
Hilsen Knekten
- TraCkinG
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 587
hørte noe rykter om at denne fergen hadde vært på "norske severdigheter" eller hva det programmet het.. gikk på nrk1 med ei dame for et år/et par år siden. Da hadde de vist regnet på hvor mange ganger han skipperen på båten hadde seilt rundt jorden om han hadde gjort det i steden for å kjøre svelvik-verktet. var vist noen ganger det!siemens wrote:Visste dere det at svelvik ferga er den ferga i skandinavia som har den korteste kjøre ruta...

Svigers er på Tofte 16. mai. Gi dem et vink hvis dere kjører forbi der da

Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
Du burde ta med flere biler fra vestfold og bli medTraCkinG wrote:hørte noe rykter om at denne fergen hadde vært på "norske severdigheter" eller hva det programmet het.. gikk på nrk1 med ei dame for et år/et par år siden. Da hadde de vist regnet på hvor mange ganger han skipperen på båten hadde seilt rundt jorden om han hadde gjort det i steden for å kjøre svelvik-verktet. var vist noen ganger det!siemens wrote:Visste dere det at svelvik ferga er den ferga i skandinavia som har den korteste kjøre ruta...hehe
Svigers er på Tofte 16. mai. Gi dem et vink hvis dere kjører forbi der da
Hilsen Knekten