Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja de synker fort i pris, det virker også om at det er mange som vil selge bilene sine, synest det er for mange til salgs, trodde ikkje det var så mange biler her i norge eg, men ser eg på www.autodb.no så ser eg at mange vil selge....
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Jeg syns markedet virker tregt, og særlig for "ukurante" biler som min X 1,6 90hk uten dill dall.
Hadde en annonse inne på AutoDB fra Mai til August for å sjekke markedet. Da fikk jeg 3 telefoner på bilen, av de kom 1 med et tilbud som jeg avslo.
Hadde tenkt å legge bilen ut på flere steder nå i høst da planen var å "lure" alle med en "høstkupp" annonse. Men den Lille Røde ble solgt til en via forumet her før jeg kom så langt
kjedelig for oss som sitter igjen med biler..
kunne jo nesten kjøpt ny miata hvert år for det jeg legger i bilen hver vinter med de prisene som er nå Men hva skal man med mange orginal biler
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
har også lagt merke til at det er store forskjeller i hvilken stand bilene er i. Der varierer det stort. Men jeg synes stort sett at de som selger Mx5'er priser seg selv ned hvis noen skjønner hav jeg mener. For jeg hadde heller ikke solgt bilen min for de prisene som er ute nå, men det kan vel ligge litt i at en hvet hvilken stand bilen er i og hvor godt vare den er tatt vare på. En ting som mange som er på utkikk etter mx5'er bruker er sammenligning av priser på bilene som er til salgs uten selv å se/tenke over hvilken stand de er i. De bare bruker bilde og tekst som argument, og som mange sikkert vet er det ikke vanskelig å "jukse" litt på bilde og tekst for å få bilen til å se best mulig ut. Alle vil vi stille ut bilen best mulig ikke sant ?
Men nå som det blir mere og mere fokus på mx5 (synes jeg) tror jeg at prisene vil stabilisere seg med etterspørselen. Men det vil vel tiden vise...
m1chael wrote: De bare bruker bilde og tekst som argument, og som mange sikkert vet er det ikke vanskelig å "jukse" litt på bilde og tekst for å få bilen til å se best mulig ut. Alle vil vi stille ut bilen best mulig ikke sant ?
Ja.. det er mange som skriver "strøken bil" i annonsen...
En kamerat reiste fra Bergen til Oslo-området for å se på en "strøken" Jeep... det var hull i gulvet på den kjipt med sånne bomturer
...jeg ønsker å ha min så lenge som mulig, og når jeg MÅ selge så vil jeg ha mest mulig for den... så da er det bare en ting å gjøre.. være snill med den
Bruktbilprisen bekymrer meg ikke, for jeg kommer ikke til å selge bilen..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive