Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nei det beste er nok å høre på rudolf, men vet hva EG ville gjort, eg hadde bare dradd pluggen ut så min lille emilie min hadde vert safe, eg tåler en støyt, og man kjører pent med babyer i bilen, eg har krasjet front i front uten airbag, men nå er eg så heldig å ikke ha airbagger i min na, og babyen skal få cabbe i sommer når eg har pappaperm, så ferie, så permitering..
StianOppistov wrote:Nei det beste er nok å høre på rudolf, men vet hva EG ville gjort, eg hadde bare dradd pluggen ut så min lille emilie min hadde vert safe, eg tåler en støyt, og man kjører pent med babyer i bilen, eg har krasjet front i front uten airbag, men nå er eg så heldig å ikke ha airbagger i min na, og babyen skal få cabbe i sommer når eg har pappaperm, så ferie, så permitering..
Du kjører kansje pent da, men det gjør ikke resten av norge.
Ikke for å velge side i denne saken, men dette ser man å hører mya av her nede på østlandet
Er vel to airbag lamper på NB også, den røde og den gule litt ned mot høyre. Er slik på min NBFL 01. Er koblet til isofiks fester i passasjer stolen så gul airbag lampe lyser når airbag på passasjer siden ikke er aktiv. Du kjører med isofikssete eller napper ut pluggen (edit: den pluggen under passasjersetet som går til bryteren i isofiksfestet, ikke Rudolf pluggen )