den stasjonære pcen min har ofisielt tatt kvelden

den står ALTID på, skrur den aldri av, er sånn liggendes kabinet, også har eg satt oppi et geforce 5(?)kort eg fikk av bror min, og derfår får eg ikke lukket det helt, slik at det er litt åpning...
også sluttet vifta på skjermkortet å funke, så bestilte sånn coool vifte med blått lys og greier

også kommer det...
når eg da var på jobb i dag, så har et sånt stankelbein(sånn flyveting med lange tynne føtter) funnet veien inn på rommet mit (hvor pcen står) funnet ut at inni den, der er det sikkert varmt, flyr inn der eg... så vel inne der har han sett det tøffe blåe lyset på skjermkort vifta, og tenkt ååååå såå fint lyyys la oss fly inn i det... resultat?
driten blir sugd inn i vifta kappet opp i litt for store biter, slik at vifta kiler seg, som resulterer i lite kjøling... som igjen forårsaker at skjermkortet tar kveld, og i lag med skjermkortet så går agp porten, OG det intregerte skjermkortet... så ingen bilde fra pc...
så har eg lært noe ? ja, neste stasjonære pc eg får skal ha lukket kabinet med store vifter eller filter framforbi ethver hull...