Mine erfaringer så langt:
* GRP med litt dårlig passform for min NA 92 (se sprekk mellom konsollene på bildet, samt et par millimeter for smal i bredden). Kanskje bedre med den konsollen som kom senere...?
* Bestilte med svart lakk. Anbefales ikke: Dårlig utførelse samt at den har flasset av på et par steder. Bestill heller med hvit gelcoat og gjør lakkeringsarbeidet selv.
* Hull ikke sentrert med gearmansjetten. Dette viste seg etter hvert å være dårlig sentrert gearmansjett/stang fra mazda sin side. Løsningen er å utvide hullene i mansjetten for boltene slik at mansjett kan sentreres i forhold til gearstanga.
* Bryter for vindusheis festes ved å tre skruhullene gjennom noen påstøpte loddetråder (tykke) på insiden av konsollen og bøye disse slik at bryteren sitter fast (i hvertfall foreløpig...).
* Disse kladdene som loddetrådene var festet til konsollen med var litt høye slik at bryter ikke kom helt ut av hullet i konsollen. Etter litt skalpelkirurgi gikk dette, og bryteren sitter tilsynelatende greit fast.
* Hullet til bryteren er litt ujevnt (ikke 100% kvadratisk)
Konklusjon:
Noe dyr i forhold til at den virker litt hjemmesnekret, men så langt er jeg tross dette strålende fornøyd! Ser bra ut selv om den ikke er 100 % "factory look".