hvorfor tok du ikke ut frontruta også når du var så godt i gang ? for å eliminere sjangsen for at det er litt rust under der ?
Moderator: Styremedlemmer
Frontruta skal ut ja (den er nesten ute ...).Elanzer wrote:uff... de bildene minner meg om OveN sin bil![]()
hvorfor tok du ikke ut frontruta også når du var så godt i gang ? for å eliminere sjangsen for at det er litt rust under der ?
Ja han skriker etter ny hale ....mussa wrote: ..... Skal prøve å få ut finger`n å få kappet eksoshalen!!
Ja, ser ikke det der vondt ut, så vet ikke jegmussa wrote:Akkurat, han har kommet til fantom-etter-manglende-eksoshale-smerte nivået ja! Da oppgraderer jeg fra kode vanlig til haster!
Drammen Karosseri gjør jobben.StianOppistov wrote:Ser meget bra ut dette da, men hva koster en slik herlighet av arbeid da, vil gjerne gjøre det med min også, men finner ikke ett firma så tar seg av understell og lakking, som også har rett pris,,
En slik lakkeringsjobb blir bra! Min ble lakkert for 10k for noen år siden. Jeg kan nå se at de tok noen shortcuts med rengjøringa etter sliping - før lakkering.Rudolf wrote: (20K for lakkeringsjobben og 5K for sveising/oppretting).
Erik
Synes det ser meget flott ut jegElanzer wrote:uff... de bildene minner meg om OveN sin bil![]()