Hvorfor betale så mye for 4 plugger, når det er bevist at Oem NGK plugger er det som funker best på MX-5?
(til under 40,- pr.stk).
(Dere ringte meg heller aldri tilbake på fredag ang feilpriset Sparco sprint5).
-n
Denso Iridiumplugger eller NGK.. (red. ut fra slagsannonse)
Moderator: Styremedlemmer
Jeg synes da det er relevant å få en forklaring på hvorfor de koster så mye mer.biXen wrote: Det er vel ikke noe han behøver å ta stilling til. Hvis du vil skrive en tennplugganmeldelse så er det andre plasser for det
Er da vanlig at man spør om slikt...
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Lurer litt på hvor du har backing til denne påstanden? Kjører noen ukonvensjonelle tennplugger på min, vil påstå at i mitt tilfelle er det mer respons i motoren med disse enn med NGK-plugger. Ingen nøling, og jeg spinner i 2. gir ved pådrag på vått føre..nope-mx5 wrote:...når det er bevist at Oem NGK plugger er det som funker best på MX-5?...
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
- Status: Offline
Hvorfor de koster mer står vel beskrevet på sidene deres og i tekst. Min kommentar var mer med hensyn til hva som fungerer best i en MX-5. Det er et litt mer komplisert spørsmål enn noe han bør måtte svare på i en salgsannonse. Det er ikke Flyin Miata akkurat.nope-mx5 wrote: Jeg synes da det er relevant å få en forklaring på hvorfor de koster så mye mer.
Er da vanlig at man spør om slikt...
-n
Iridium pluggene har eller hadde en svakhet ved at isolatoren kan knekke. Husker 2 tilfeller på GT-R i England hvor den ene var fatal.
Ellers fungerer de bra på BP motoren, men jeg har ikke merket at de var bedre enn orginal NGK ( på en 323 GT-R) mht tenningsbank.
Har hatt veldig dårlig erfaring med anbefalte Bosch plugger.
Ellers fungerer de bra på BP motoren, men jeg har ikke merket at de var bedre enn orginal NGK ( på en 323 GT-R) mht tenningsbank.
Har hatt veldig dårlig erfaring med anbefalte Bosch plugger.