Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mener å ha sett en artikkel om hvordan bygge om de originale blink/parklysene for å kunne bruke disse som kjørelys og ha blinklyset på siden hvor parklyspæren opprinnelig sitter. Kjører nå bare med parklysene på på dagtid men disse er litt vel lite synlige og man blir i tillegg stadig blinket på av andre bilister.
Noen som har noen gode råd og tips her?
Takker - der er vi inne på temaet. Tror også jeg så noe om hvordan dele/åpne lampen for å få bort det orange inne i lampen - ble den ikke puttet i stekeovnen for å få delt den - noen som erindrer dette? Eller får man kjøpt denne løsningen ferdig?
(har vært litt lenge borte fra mx5 miljøet skjønner jeg....)
EatonMiata wrote:Takker - der er vi inne på temaet. Tror også jeg så noe om hvordan dele/åpne lampen for å få bort det orange inne i lampen - ble den ikke puttet i stekeovnen for å få delt den - noen som erindrer dette? Eller får man kjøpt denne løsningen ferdig?
(har vært litt lenge borte fra mx5 miljøet skjønner jeg....)