Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilder
Moderator: Styremedlemmer
- Tonny_B
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 927
- Status: Offline
Ser bra ut dette vegard 
Gruer meg litt til jeg skal til persj...

Gruer meg litt til jeg skal til persj...

96 Mx5 import fra Tyskland. viewtopic.php?f=19&t=15489
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
Er ferdig med de bak, og har montert de.
Må kappe vekk org. feste mellom fanger og skjerm foran - dermed lage nytt litt lengere inn (er plass). Se om jeg får tatt det i dag. De foran må også få litt farge.

Det som tar mest tid er lakkering av skjermene. Den ene blei bedre enn den andre, gjelder å ta seg tid til å få det greit, enda bedre å betale noen som kan det. Men budsjettet er sprengt så det får komme seinere.
Må kappe vekk org. feste mellom fanger og skjerm foran - dermed lage nytt litt lengere inn (er plass). Se om jeg får tatt det i dag. De foran må også få litt farge.
Det som tar mest tid er lakkering av skjermene. Den ene blei bedre enn den andre, gjelder å ta seg tid til å få det greit, enda bedre å betale noen som kan det. Men budsjettet er sprengt så det får komme seinere.
Last edited by Vegard on 12 May 2009, 21:26, edited 1 time in total.
fett dette, tengt på bredere lenge selv men har ikke planer om å ha bilen så lenge tror jeg, så droppa det når jeg skulle lakere bilen nå,
blir lett en av de feteste bilen utseendemessig nå
ser jo ikke noe dårligere ut med feite gateslics heller da
blir lett en av de feteste bilen utseendemessig nå

ser jo ikke noe dårligere ut med feite gateslics heller da

95 - miata 1.8 turbo | FMII link, ACT extreme, FM lightweight flywheel, FM turbo eksos m/FM racepipe, kaaz LSD, 6 speed, tein basic......
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
Takk for gode tilbakemeldinger!
Nå må jeg bare få ut fingern å få resten ferdig. Må finne noe med litt mere presisjon enn bajonnett saga til det som gjenstår av kapping.

Og tusen takk til MagnusAntony (rotarypower) som la dekka på felga for meg

Nå må jeg bare få ut fingern å få resten ferdig. Må finne noe med litt mere presisjon enn bajonnett saga til det som gjenstår av kapping.
Zink spray i skrue hull, og alle steder det er kappa er blitt malt med kost (er jo ikke synlig så åssen det ser ut er mindre viktig.)Hauk wrote:Tøft ja! Hvilke anti-rust tiltak har du kjørt?
Blir du ferdig til klubbtreffet på torsdag? Slik at vi bermen får føle og ta på!
Og tusen takk til MagnusAntony (rotarypower) som la dekka på felga for meg