Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilder
Moderator: Styremedlemmer
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
rått Vegard! du har møteplikt i morgen. 

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
Takk takk motorhead, er fornøyd med hvordan "looken" blei!
Takk Arild, da synes bilen også. Forøvrig prøvde jeg skrive STAR som i ROAD STAR
Jeg justerte vinklene i fjor og de verdiene er der fortsatt. Talla var vel: nesten -2 bak og -1.5 foran resten husker jeg ikke men er nærme "icehawk"
Neste gang blir det hakket mere chamber. Har jo ikke power så har jo nok av grep
Har planer om å senke mere seinere, har ikke penger til justerbare kooooiloveeeeers for øyeblikket så det får vente.
KM stand når dekka ble satt i bruk: 220400 (Så har jeg det skrivd ned et sted..)
Takk Arild, da synes bilen også. Forøvrig prøvde jeg skrive STAR som i ROAD STAR

Hei.nope-mx5 wrote:Når skal du ha 4-hjulskontroll og justering på den?
Har du planer om å senke noe mer?
-n
Jeg justerte vinklene i fjor og de verdiene er der fortsatt. Talla var vel: nesten -2 bak og -1.5 foran resten husker jeg ikke men er nærme "icehawk"
Neste gang blir det hakket mere chamber. Har jo ikke power så har jo nok av grep

Har planer om å senke mere seinere, har ikke penger til justerbare kooooiloveeeeers for øyeblikket så det får vente.
KM stand når dekka ble satt i bruk: 220400 (Så har jeg det skrivd ned et sted..)
Last edited by Vegard on 19 May 2009, 21:15, edited 1 time in total.
litt høy foran kansjenope-mx5 wrote:Når skal du ha 4-hjulskontroll og justering på den?
Har du planer om å senke noe mer?
-n
95 - miata 1.8 turbo | FMII link, ACT extreme, FM lightweight flywheel, FM turbo eksos m/FM racepipe, kaaz LSD, 6 speed, tein basic......
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
-
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 718
Bilen ble kjempe tøff.
Ikke for å herme, men rota felger og bredding har nå havnet på ønskelista mi... som er altfor lang allerede

Ikke for å herme, men rota felger og bredding har nå havnet på ønskelista mi... som er altfor lang allerede

Rød Mx5 NA 1990mod, 1,6L 115Hk -shortnose|LPTHeadlights|Spax|Magnekåre|MSpeed Brakes|VLSD|Polyforringer|MSPNP|LC1|StainlessSteelDualTipExhaust|
[rip]1990-Vectra 2.0L
[x]1990-Sierra 2.0L
[x]1991-Civic 1,3L
[rip]1989-Accord 2.0L
[rip]1990-Vectra 2.0L
[x]1990-Sierra 2.0L
[x]1991-Civic 1,3L
[rip]1989-Accord 2.0L
- Vegard
- 7200 RPM
Tut å kjør.
Nu må jeg virkelig få installert softtopen igjen, greit nok å ta av hardtopen når jeg skal ut på en liten kjøretur, men til tider upraktisk... Men, søren meg så liker jeg hardtopen altfor godt også...
Installert decat fra mx-5parts. Bråker litt mere enn org cat, men føles også friskere.
Slenger med et bilde eller to og.

Pass deg. Jeg har tung bil.

TYPE

ICE

FROG EYES! SO PURDY

Nu må jeg virkelig få installert softtopen igjen, greit nok å ta av hardtopen når jeg skal ut på en liten kjøretur, men til tider upraktisk... Men, søren meg så liker jeg hardtopen altfor godt også...
Installert decat fra mx-5parts. Bråker litt mere enn org cat, men føles også friskere.

Slenger med et bilde eller to og.
Pass deg. Jeg har tung bil.
TYPE
ICE
FROG EYES! SO PURDY
- Tonny_B
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 927
Hehe... Fine bilder vegard... Synes bilen din blir finere og finere for hvert bilde jeg ser av den. Jeg liker også hardtoppen på mx5en bedre enn softtoppen. 

96 Mx5 import fra Tyskland. viewtopic.php?f=19&t=15489
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Vegard
- 7200 RPM
Takk 
Har fått en sprekk i den øvre endetanken på radiatoren, så har bestilt meg en ny radiator. Mishimoto alu radiator, endel i USA som brukern som har vært fornøyd også er den jo ganske billig så prøver en slik en.
Også har jeg handla KG works TSI av en tysker, kommer kanskje til uka.
Radiator. 50mm ca.

KGworks TSI

Som du ser, er det kun en shiny tauekrok man kan se fra fronten, er liksom ikke nok, dermed måtte jeg bare ha de KGworks lysa.

Når man er inne på emne med shiny ting, noen som har sett noe slikt montert på NA? De på bilde er 7" (litt morsomt, og litt for mye...)

Har fått en sprekk i den øvre endetanken på radiatoren, så har bestilt meg en ny radiator. Mishimoto alu radiator, endel i USA som brukern som har vært fornøyd også er den jo ganske billig så prøver en slik en.
Også har jeg handla KG works TSI av en tysker, kommer kanskje til uka.
Radiator. 50mm ca.

KGworks TSI

Som du ser, er det kun en shiny tauekrok man kan se fra fronten, er liksom ikke nok, dermed måtte jeg bare ha de KGworks lysa.
Når man er inne på emne med shiny ting, noen som har sett noe slikt montert på NA? De på bilde er 7" (litt morsomt, og litt for mye...)